استاد عبداللهیان، نویسنده گیلانی دار فانی را وداع گفت

استاد اسدالله عبداللهیان، از نویسندگان و شخصیت های نام آشنای فرهنگی استان گیلان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، شاپور تشرینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا در این خصوص اظهار کرد: عبداللهیان متولد ۱۳۰۳ بندر مرزی آستارا و دانش آموخته رشته ادبیات عرب از دانشگاه تهران بود.

وی ادامه داد: عبداللهیان از فرهنگیان بازنشسته بود که بیشترین دوران زندگی خود را به پژوهش و نویسندگی گذراند و از ایشان بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه های مختلف به یادگار ماند.

تشرینی با اشاره به اینکه این چهره فرهیخته مدتی در بستر بیماری بود، افزود: وی شامگاه روزچهارشنبه ۶ آذر دار فانی را وداع گفت و پیکر وی بر دستان اهالی فرهنگ و ادب شهرستان آستارا به سوی آرامستان این بندر مرزی تشییع شد.

به گزارش ایسنا، از اسدالله عبداللهیان کتاب هایی نظیر فهرست اجمالی احکام و قصص قرآن، شرح اجمالی بر مثنوی معنوی، زیارت کعبه (آمال مسلمین)، عرفان، حق تعالی، روح روان، حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع)، حضرت محمد(ص)، حضرت خضر(ع) و اصحاب کهف، حضرت سلیمان(ع) و حضرت آدم(ع)، حضرت نوح (ع) و حضرت یعقوب(ع) و حضرت یوسف(ع)، خلفای راشدین، بلعم باعور (معاویه، شیطان و مزیت دنیا)، لقمان حکیم و حضرت داود(ع)، حضرت ایوب(ع)، حضرت شعیب(ع) و هاروت و ماروت منتشر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5296

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: