رئیس هیات مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد

 

باز باران خبر/,به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، رئیس هیات مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه

وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد گفت: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵درصد قیمت مصوب را پرداخت می کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذارى شعار سال توسط مقام معظم رهبرى مدظله العالى با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رییس شورای قضایی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه

مسئولین بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده ابراز داشت: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبار ها باید مدبرانه‌ باشد و چای های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء  گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35304

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: