رشد تولید جز با حذف قوانین دست وپا، گیر اتفاق نمی افتد / صدور بیش از ۱۸۷ پروانه صنعتی در سال گذشته

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید گفت: رشد تولید و سرمایه‌گذاری مولد، منتج به اقتصاد پایدار و پویا می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ومعدن ، تجارت گیلان، تیمور پورحیدری در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان تالش به اتفاق معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر شرکتهای صنعتی اظهار داشت : رشد تولید جز با حذف قوانین دست و پا گیر اتفاق نمی‌افتد و نیازمند روانکاری امور برای افزایش تولید و اشتغال هستیم.

وی با اشاره به صدور پروانه بهره‌برداری افزون بر ۱۸۷ واحد صنعتی در سال گذشته در گیلان، گفت : علاوه بر سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد تومانی در طرح های جدید ایجادی،
برای توسعه فعالیت واحدهای موجود در سال گذشته، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و واحدهای جدید احداث نیز برای نصب و تکمیل ماشین آلات از تسهیلات رونق تولید بهره مند شدند‌.

مدیرکل صمت گیلان؛ تلاش برای تحقق اهداف شعار سال را جز وظایف مهم نهادهای اقتصادی دانست و عنوان کرد: برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده این اداره کل با تمام ظرفیت ها به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری با تشکیل اتاق فکر و کار ویژه های تخصصی به کار گرفته خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید مشکل تامین زیرساخت زمین و برق و سرمایه در گردش چند واحد صنعتی برای احداث سالن جدید و تولید در شهرک صنعتی کشلی تالش به صورت میدانی حل و فصل گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30259

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: