تیمور پورحیدری رسماً سکاندار سازمان صمت گیلان شد

باز باران خبر/ تیمور پورحیدری رسماً سکاندار سازمان صمت گیلان شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت گیلان، تیمور پورحیدری در مراسم معارفه، با گرامیداشت خون پاک شهداء و آرزوی صحت و سلامتی برای حضرت امام خامنه‌ای و آرزوی موفقیت برای خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز روز بزرگداشت شهدا است و روز بسیار عزیزی می باشد و این توفیق را برای خودم می‌دانم که در این روز ورود کردن به استان گیلان و من خواهش می‌کنم به حرمت روز شهدا، بیعت مجددی امروز با خون شهدا داشته باشیم زیرا هر چه داریم از خون شهدا است.

دکتر پورحیدری افزود: در واقع ما به استان امده ایم تا بدهی خود به شهدا را پرداخت کنیم .وی اظهار داشت: خیلی ممنون و متشکرم و خیرمقدم عرض می‌کنم خدمت همه بزرگواران از جمله دکتر جنابی مشاور وزیر، فرزام صفت معاون استاندار، صادقی ریاست سازمان استان تهران، مدیرکل سابق صنعت،معدن وتجارت ادامه داد: امروز روز بسیار بزرگی است در ارتباط با صحبت‌هایی که آقای دلق‌پوش داشتند باتوجه به اینکه ایشان نماینده مجلس بودند امروز صحبت‌های حماسی و ارزشمندی را داشتند. ایشان زحمت‌های بسیار زیادی در حوزه صنعت معدن و تجارت استان کشیدند.

پورحیدی اضافه کرد: دکتر دلق پوش با همه چالش‌ها و دشواری‌های پیش رو با وضعیت موجود توانستند با آمارهایی که ارائه نمودند نشان دهنده این بود که گام‌های مؤثری در حوزه صنعت، معدن و تجارت متقبل شده اند .وی اذعان داشت:ما مشکلات متعددی در حوزه صنعت و معدن و تجارت داریم که امروز صبح جلسه‌ای با آقای استاندار داشتم خدمت ایشان عرض نمودم.

جا دارد از حسن اعتماد استاندار، دکتر فاطمی امین و دکتر جنابی تشکر و قدر دانی داشته باشم. امیدوارم بتوانم گام‌های مؤثری در حوزه صنعت و معدن و تجارت بردارم.

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گیلان تصریح کرد: اینجانب تعصب خاصی به استان دارم و خودم را سرباز انقلاب و رهبری می‌دانم و مطمئن باشید یک نیروی کاملاً عملیاتی هستم و از همین امروز کار را شروع خواهم نمود و با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان حتما در یک همایش این‌چنینی کارنامه‌ای درخشان خود را که به کمک همکاران اتفاق خواهد افتاد ارائه می نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23170

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: