وقتی مدیرکل ورزش و رئیس  هیات وزنه برداری گیلان به پیشکسوتان ورزش استان اهمیت نمی دهند؟!

 

گله مسن‌ترین ورزشکار جهان از مسئولان ورزش استان!

 

بازباران خبر- سرویس ورزشی: اینکه مدیرکل ورزش استان پر استعدادی مثل گیلان باشی و به اصل و اساس وظیفه ات بی توجه‌ای کنی و بجای پرداختن به رفع مشکلات حتی حاضر به دیدن و شنیدن سخنان قهرمان ۹۳ ساله مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان جهان نباشی و… باید فاتحه رسیدگی به سایر امور را خواند! و اینچنین است که در وزارت ورزش به نامه تعیین تکلیف اداره کل ورزش در مورد یک هیات ورزشی وقعی نمی نهند و…

… ماجرا از این قرار است که دو تن از مسن ترین و پر افتخارترین ورزشکاران رشته وزنه برداری که با ۸۵ و ۹۳ سال سن در زمره مطرح ترین ورزشکاران  پیشکسوت استان هستند، همچنان قبراق و سرحال مبادرت به تمرینات وزنه برداری برای آماده سازی بدنی در خانه و با امکانات  شخصی تمرین می‌کنند؛ از این رو و برای استفاده از فضای تمرینی سالن وزنه برداری یادگار امام به هیات مراجعه می‌کنندکه متاسفانه با کم توجهی محرابی، رئیس هیات مواجه شده و عنوان می شود که زمان و فرصت تمرینی برای بازنشستگان  و پیشکسوتان  نداریم و شاید تا ۶ ماه دیگر زمانی برای تمرین شما مهیا کردیم؟!

در همین زمینه حسین شفیعی پیشکسوت ۸۵ ساله و متولد شهر کومله لنگرود ( قهرمان و داور بین المللی وزنه برداری و پاورلیفتینگ) و دارنده ۱۱ مدال طلای پیشکسوتان ایران ( از ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵) می گوید: متاسفانه این روزها رفتار خوبی با ما نمی شود در حالی که از متولیان  ورزش و هیات وزنه برداری استان انتظار بهتر و بیشتری داشتیم.

وی گفت: پس از دوران سخت بیماری  همه گیر کرونا دیگر مسابقات پیشکسوتان  کشور برگزار نشده ولی ما همچنان  در خانه تمرین می کنیم تا از شرایط بدنی عقب نمانیم.

وی افزود: این هفته به اتفاق جناب سرهنگ ابراهیم عظیمیان که از بازنشستگان  و از افتخارات وزنه برداری استان و کشور هستند به هیات و آقای محرابی مراجعه کردیم ولی ایشان با سردی و بی تفاوتی ما را جواب کردند و گفتند که فرصتی برای تمرینات بازنشستگان نداریم و فعلا بروید تا ۶ ماهه دیگر بیاید!

شفیعی اضافه کرد: در همین ارتباط صبح    سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برای آشنایی با مدیرکل ورزش استان و حل مشکلات به دیدار وی رفتیم اما او نیز به ما کم توجهی کرد و در فرصت کوتاهی که در خدمت ایشان بودیم وی حتی زمانی برای دیدن مدال‌ها و چند لحظه‌ تصویر قهرمانی جهان آقای عظیمیان نداشت و ما را حواله داد به معاون ورزشی که ایشان هم  چندان رمقی برای این امور و رسیدگی به مشکلات پیشکسوتان ورزش استان نداشت!

وی در خاتمه با بیان اینکه مرحوم نامجو الگوی من می‌باشد خاطر نشان کرد: ما خاک خورده وزنه برداری بوده و دوست داریم در سالن حضور داشته و فقط به تماشای وزنه ها و ورزشکاران و فضای سالن بنشینیم! این بی توجهی و بی احترامی درد بزرگی است!

در این زمینه ابراهیم عظیمیان  مقدم هم با ۹۳ سال سن ، متولد شهر رشت و دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان ( ۱۳۹۷ در کشور سنگاپور و ۱۴۰۱ در یونان)  گفت: از سال ۱۳۳۲ با ورزش  وزنه برداری آشنا شدم و تا سال ۱۳۸۴ در مسابقات زیادی شرکت کردم و  مدال ها و موفقیت های زیادی در استان و کشور بدست آوردم. البته چون در نیروی  انتظامی خدمت می کردم سه  سال به بندر عباس مهاجرت کردم ولی مجددا به شهر رشت برگشتم و دوباره در باشگاه باهنر رشت تمرینات خودم را دنبال کردم و در مسابقات کشوری  دو قهرمانی و سه نائب قهرمانی بدست آورده ام.

ولی اظهار داشت: از مسئولان و متولیان ورزش گیلان انتظار بیشتری می رود و باید حرمت ورزشکاران و بالاخص پیشکسوتان ورزش را حفظ کنند.

وی یاد آور شد: سال ۱۴۰۱ در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی جهان در کشور یونان  شرکت کردم و با ۹۲ سال سن در وزن ۷۵ کیلوگرم موفق به مقام قهرمانی و کسب مدال طلا شده و در همین مسابقات به عنوان مسن ترین ورزشکار جهان شناخته شدم.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: