هادی پور به اردوی تیم ملی تکواندو دانشجویان دعوت شد

آرمین هادی پور تکواندو کار گیلانی به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ رئیس هیات تکواندو استان اظهار داشت: از سوی کادر فنی تیم تکواندو دانشجویان ایران ۱۴ ورزشکار برتر به اردو دعوت شدند که هادی پور تکواندوکار گیلانی نیز جزء دعوت شدگان است.

محسن سترگی افزود: بر این اساس این تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید در اردوی تیم تکواندو دانشجویان ایران که در تهران برپا می شود، حضور یابند تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان شرکت کنند.

وی ادامه داد: سی امین دوره بازی های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۰۱۹، از ۱۲ تیرماه امسال در ناپل ایتالیا در رشته های ورزشی مختلف آغاز و تا ۲۳ تیر ماه ادامه خواهد یافت و امیدواریم که هادی پور بتواند در این دوره از رقابت ها نیز بدرخشد و مقام قهرمانی را کسب کند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: البته هم اینک هادی پور به همراه سه ملی پوش دیگر در اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور حضور دارد تا در رقابت های گرند پری ایتالیا حضور یابد.

سترگی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – G4 از ۱۷ خرداد ماه جاری به مدت سه روز با حضور زبده ترین تکواندوکاران سراسر جهان در رم ایتالیا برگزار می شود و امیدواریم که هادی پور نیز در این مسباقات مهم بدرخشد و مقام ارزنده ای کسب کند.

آرمین هادی پور که متولد ۱۳۷۳ اهل شهرستان رشت است علاوه بر کسب مدال برنز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال‌های ارزشمندی را کسب کرده که می‌توان به کسب مدال‌های نقره جهان، کسب مدال‌های رنگارنگ در گرند پری، گرند اسلم، یونیورسیاد و قهرمانی آسیا اشاره کرد.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1442

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: