تشکیل ۱ هزار و ۴۰۵ پرونده تخلف صنفی در گیلان در طرح نوروزی


باز باران خبر/ مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: در بازرسی هایی که از ۱۵ اسفند تاکنون انجام داده ایم ۱ هزار و ۴۰۵ پرونده تخلف به مبلغ ریالی ۲۷۷ میلیارد و ۱۵۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری بر اساس تصمیمات جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: در خصوص ایام تعطیلات نوروز برای مسافران، کشتارگاه ها باید این سه روز تعطیل فعال باشند و علاوه بر سهمیه تخصیصی۲۰۰ تن مازاد دیگر نیز برای استان توزیع شود که در مجموع به حدود ۵۵۰ تن برسد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت گسترده و چندجانبه تصریح کرد: شرکت پشتیبانی دام از تاریخ ۱۰ فروردین، برای دریافت مرغ منجمد از سوی فرمانداران، به منظور تنظیم بازار سه روز تعطیلات آمادگی را دارد.

پورحیدری اولویت نخست را رصد و نظارت میدانی بر اقلام اساسی دانست و گفت: توزیع شکر دولتی، خرما و برنج نیز علاوه بر اقلام دیگر پرمصرف مردم در این ایام، مرتب در حال انجام است.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه بازرسان در سطح استان در دو شیفت صبح و عصر بر بازار و کالاهای اساسی نظارت خواهند داشت گفت: قطعاً بازرسین و گشت های مشترک در ایام تعطیلات بر پایانه‌های مسافربری و میزان کرایه جابجایی مسافران، رصد و نظارت ویژه خواهند داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30056

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: