دکتر مهدی پور،شهردارکومله: کومله اولین شهر آماده اجرای دولت الکترونیک  است

 

بازباران خبر- سحر مسافر: شهردار  کومله در آیین ایجاد پایگاه داده اطلاعات مکان محور (جی. نف) شهر کومله‌ با بیان اینکه در راستای اجرای نظام ملی نشانی استاندارد و تحقق مصوبات کارگروه شهرستانی جی. نف در شهرستان لنگرود و با همکاری شهرداری کومله، پایگاه نشانی و اطلاعات املاک این شهر را راه اندازی کردیم، گفت: در بانک ابتدایی حدود ۱۶ هزار واحد مسکونی و تجاری و سایر اقلام ملکی را ثبت کرده بودیم، اما با توجه به توسعه شهری، نیاز به بازنگری داشتیم و لذا ایجاد پایگاه‌های جدید را در دستور کار قرار دادیم.
منوچهر مهدی پور در ادامه با اشاره به اهمیت کد پستی در امور اداری، تاکید کرد: کومله به عنوان اولین شهر در استان گیلان پلاک کوبی هوشمند را اجرا خواهد کرد تا این شهر را هوشمند معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه کومله در اجرای پروژه فیبر نوری نیز پیشگام بود، خاطرنشان کرد: با پایگاه داده مکانی، هنگام صدور پروانه ساختمانی برای هر واحد در همان لحظه کدپستی تعریف می‌شود.
فرماندار لنگرود در آیین ایجاد پایگاه داده اطلاعات مکان محور (جی.نف) در شهر کومله؛
هوشمندسازی به اجرای دولت الکترونیک کمک می کند
جلالی فرماندار شهرستان لنگرود؛ با تاکید بر لزوم ارتقای مدیریت بهبود یافته شهری در قالب هوشمندسازی، اظهار کرد: هوشمندسازی به اجرای دولت الکترونیک کمک می کند.
محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود روز پنجشنبه  گذشته در آیین ایجاد پایگاه داده اطلاعات مکان محور (جی.نف) در شهر کومله که با حضور مدیرکل پست استان گیلان برگزار گردید با بیان اینکه مردم در دولت الکترونیک شفاف و بدون دغدغه خدمات مورد نظر را از دستگاه ها به ویژه شهرداری ها اخذ می کنند، گفت: شهرستان لنگرود در اجرای فیبر نوری جزو شهرستان های پیشگام بوده است.
فرماندار لنگرود در ادامه به عملیات اخیر سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: شاهد ایجاد بازدارندگی هستیم و این پیام را به دنیا مخابره کردیم که برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی از مردم خواست با حضور در صحنه های دفاع از انقلاب به تقویت آرامش و امنیت کشور کمک کنند و عنوان کرد: ملت ایران همواره از نیروهای مسلح حمایت می‌کنند.
جلالی همچنین به فرا رسیدن فصل زراعی اشاره کرد که همراه با تنش آبی و کاهش نزولات جوی است و یادآور شد: همه مسئولان پای کار هستند تا کشاورزان کمترین دغدغه را داشته باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35253

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: