در حمایت از واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد باید اهتمام ویژه ای شود

خروج از بن بست برخی از واحدهای تولیدی مشکل دار گیلان

خروج از بن بست برخی از واحدهای تولیدی مشکل دار گیلان

 استاندار گیلان با بیان اینکه برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی منعی وجود ندارد، گفت: واحدهای تولیدی مشکل دار باید از بن بست ها خارج شوند.

به‌گزارش باز باران خبر؛ ارسلان زارع امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی منعی وجود ندارد.

وی افزود: باید اهتمام ویژه ای در حمایت از واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد شود تا به وضعیت مطلوب برسند.

زارع ادامه داد: علاوه بر کارخانه هایی که رفع مشکل شان در دستور کار قرار گرفته، وضعیت واحدهای گیلان الکتریک و واحدصنعتی ابریشم صومعه سرا نیز رسیدگی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه اولویت ما این است، این ظرفیت های بزرگ برای تولید و اشتغال تعیین تکلیف شوند، تاکید کرد: بانک های عامل همراهی کنند، تا واحدهای تولیدی با موانع دست و پاگیر مواجه نشوند.

زارع تصریح کرد: هدف ما خروج از بن بست های موجود در برخی از واحدهای تولیدی است و برنامه داریم تا اتفاقات خوبی در این خصوص بیفتد.

میثم زالی دبیر ستاد کارگروه رفع موانع تولید کشور نیز در ادامه این جلسه گفت: باید تصمیم جدی برای فعالیت مجدد واحدهای راکد در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه بهترین راه حل این است که با تایید کارگروه استان، وضعیت واحدهای تعطیل شده به جد پیگیری شوند گفت: خبرنگاران حتما وضعیت واحد تعطیل شده را منعکس کنند تا همه بدانند چرا کارخانه ها به اینجا رسیده اند.

دبیر ستاد کارگروه رفع موانع تولید کشور ادامه داد: این برخورد کنونی بانک ها با واحدهای تولیدی برخلاف اهداف نظام است.

زالی با بیان اینکه برخی از واحدها که تعطیل هستند، می توانند با تولید خود بخش عمده ای از کالاهای مورد نیاز کشور را تامین کنند خاطرنشان کرد: از مسئولین قوه قضاییه در گیلان درخواست داریم تا حتما از واحد تعطیل شده بازدید کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور هرگونه چوب لای چرخ تولید گذاشتن خیانت به کشور محسوب می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11113

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: