۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

باز باران خبر/ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: عملیات نشت یابی در دی ماه سال جاری در ۱۱ شهر پره سر، چوبر، کیاشهر، حویق، خمام، رستم آباد، رودسر، شفت، فومن، ماکلوان، گوراب زرمیخ و لنگرود به انجام رسیده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان؛شرکت گاز استان گیلان با هدف افزایش ایمنی خطوط و حفظ پایداری جریان گاز مشترکین، در دی ماه امسال بالغ بر ۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در استان را بازرسی و نشت یابی کرده است.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی بالغ بر ۴ هزار کیلومتر از خطوط گاز در استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: عملیات نشت یابی در دی ماه سال جاری در ۱۱ شهر پره سر، چوبر، کیاشهر، حویق، خمام، رستم آباد، رودسر، شفت، فومن، ماکلوان، گوراب زرمیخ و لنگرود به انجام رسیده است.

حسین اکبر همچنین از نشت یابی بیش از ۷۵ هزار انشعاب و ۲۱۳ ایستگاه تقلیل فشار گاز در استان خبر داد و گفت: هدف شرکت گاز از اجرای گسترده بازرسی و نشت یابی، افزایش ایمنی خطوط و حفظ پایداری جریان گاز مشترکین است.

وی در ادامه با تاکید بر تأمین پایدار گاز مشترکین اظهار داشت: شرکت گاز برای افزایش ضریب ایمنی خطوط، ضمن استفاده از پیمانکاران با‌ سابقه و مجرب در امر نشت یابی، از تجهیزات مدرن برای بازرسی تاسیسات گاز استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: شرکت گاز مسئول حفظ پایداری و تامین ایمنی تاسیسات گاز تا درب منازل مردم می باشد و مشترکین باید با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد و بررسی مستمر تجهیزات مرتبط با گاز، ایمنی منازل خود را تضمین کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18162

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: