جلسه شورای اداری و آئین تجلیل از کارمندان و کارگران نمونه

بازباران خبر/جلسه شورای اداری شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بمنظور تشریک مساعی برای ارتقاء سطح خدمت رسانی و آئین تجلیل از کارکنان نمونه شرکت، با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل، جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان توزیع برق گیلان برگزار شد.

در این جلسه شورای اداری مهدیزاده به تبیین چالش ها و اهداف شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: باید با برنامه مدون و کارشناسی نسبت به پایش شبکه های توزیع اقدام شود به نحوی که با شناسائی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود شبکه نسبت به ترمیم و مقاوم سازی آنها، با در دستور کار قرار دادن برنامه ها و پیگیری مستمر آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : استفاده از تمامی ظرفیتها جهت پیشبرد اهداف تبیین شده شرکت توانیر وتلاش حداکثری جهت تعریف فرآیندها وارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان از جمله اهداف این شرکت خواهد بود.

وی برخورداری از برق مستمر و پایدار را حق همه شهروندان و مشترکین برق دانست و بر لزوم همکاری ،تعامل و هم افزایی کارکنان این شرکت برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم تأکید کرد.

همچنین مهدیزاده در بخش تجلیل از کارکنان نمونه خاطرنشان کرد: تمامی شرکتها و سازمانها به دنبال افزایش کارایی و اثر بخشی هستند تا از این طریق با افزایش بهره وری ، منافع شرکت را افزایش دهند و با کمترین هزینه و انجام کارهای درست سازمان را به هدف نزدیک کنند و بدیهی است که این موارد با نیروی انسانی ماهر و متعهد براحتی قابل دسترس خواهد بود.

وی در ادامه گفت: انتظار از کارمند نمونه این است که اهداف سازمان برایش مهم باشد و منافع سازمان را در الویت اقدامات و انجام امور قرار دهد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: کسانی که نمونه هستند سعی می کنند دامنه دانش و مهارت خود را ارتقاء دهند و همواره در انجام کارهای خود منظم و دقیق باشند و دانش و سرمایه های معنوی خود را به دیگران انتقال دهند. مهدیزاده گفت:اعتقاد قلبی من این است که همه کارکنان این شرکت نمونه هستندو اینجانب به وجود چنین نیرو های خدوم و زحمت کش که ایثارگرانه در شرکت برای خدمت رسانی به مردم شریف استان گیلان تلاش می کنند افتخار می کنم.

گفتنی است طی این گردهمایی جمعی از معاونین و کارکنان امورهای اجرایی نیز به بیان نظرات مربوط به حوزه کاری و چالش های موجود پرداختند و در پایان از کارمندان و کارگران نمونه توزیع برق گیلان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27743

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: