تجلیل از ایثارگران و رزمندگان و خانواده شهدا در سالروز آزاد سازی خرمشهر

باز باران خبر/از ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم شهدا بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در نمازخانه محیط زیست گیلان تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان ، در سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم گرامیداشت سوم خرداد با حضور مدیرکل  ، معاون توسعه مدیریت و منابع محیط زیست ، امام‌جماعت ، فرمانده پایگاه بسیج امیرالمومنین (ع)  ، مسئول امور ایثارگران ، جمعی از مدیران و  همکاران در نمازخانه اداره کل برگزار شد .
در این مراسم دکتر زمانی مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر نقش ایمان به خدا و انسانیت را در راه آزاد سازی خرمشهر بی نظیر معرفی کرد و گفت :دشمنان اسلام و انقلاب شهری را محاصره کردند که در بهترین و مجهزترین موقعیت قرار داشت و با هدف نابود کردن بهترین پایگاههای اقتصادی ، اجتماعی در صدد نابودی ایران عزیز بودند و این توکل جوانان انقلابی به خدا بود که ایران اسلامی را پیروز کرد .
حجت الاسلام والمسلمین داود ساجدی امام جماعت محیط زیست گیلان نیز از زحمات مدیرکل و همکاران محیط زیست تقدیر و تشکر نمود و دفاع مقدس را نشانه ایمان شهیدان ، ایثارگران و جانبازان معرفی نمود .
درپایان این مراسم معنوی نیز از جمعی از ایثارگران ، رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدایی که در سالروز آزاد سازی خرمشهر نقش آفرینی کردند ، با اهدا  لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24607

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: