آیین آغار تولید مسابقه دریادلان نیروی دریایی در صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد

باز باران خبر/ آئین آغاز تولید مسابقه دریا دلان با همکاری صدا و سیمای گیلان و فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ فرمانده آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل در حاشیه مراسم تولید مسابقه دریا دلان گفت : این مسابقه با حضور ۱۲ تیم منتخب کشور در ۵ قسمت در این فرماندهی و ۵ قسمت در منطقه چهارم دریایی شمال ضبط می‌شود.

امیر دریادار گودرز بهرامی افزود: در این مجموعه گوشه‌ای از رشادت‌های نیروی دریایی ارتش به نمایش گذاشته می‌شود.

نظیری آستانه، معاون سیمای مرکز گیلان هم گفت : مجموعه دریادلان در مجموعه ۱۰ قسمتی ۴۵ تا ۵۰ دقیقه‌ای با حضور تیم‌هایی از کشور و تیم خبره صداوسیمای گیلان ساخته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در مراسم تولید مسابقه دریا دلان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، مظهر جنود الهی هستند که در سایه هدایت های ولایت فقیه به پشتوانه امنیت و اقتدار کشور تبدیل شده اند گفت: نیروهای مسلح  با تکیه به جوانان متخصص داخلی به خودکفایی و خوداتکایی راهبردی رسیده اند .

محمد باقر باقرزاده با اشاره به وابستگی کامل ارتش طاغوت پهلوی به مستشاران خارجی خاطرنشان کرد : با اتکا به آموزه های امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب و درسایه همت جوانان سلحشور ایران جمهوری اسلامی به معدود کشورهای تولیدکننده انواع تجهیزات نظامی از جمله زیردریایی های پیشرفته بدل شده است.

وی افزود : رسانه استانی تلاش می کند با شیوه های هنرمندانه و ساختارهای مختلف برنامه سازی از جمله مسابقات تلویزیونی، توان و اقتدار نیروهای مسلح را به مردم نشان دهد.

امیر دریادار دوم عبدالوهاب طاهری فرمانده ارشد نظامی ناوگان شمال هم گفت : نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از منافع اقتصادی کشور در دریا‌ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه دریادلان پر از جلوه‌های ویژه است گفت: تلاش می‌کنیم مستند مسابقه خوبی ارائه شود.

امیر طاهری همچنین افزود: اجرای مسابقات سبب ارتقاء توان جسمی و رزمی نیرو‌ها می‌شود که بسیار حائز اهمیت است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20838

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: