ارائه بیش از ۳۰۰ طرح فناوری در نمایشگاه هفته پژوهش گیلان

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به ارائه بیش از ۳۰۰ طرح فناوری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گفت: ۳۰ دستگاه اجرایی در این نمایشگاه مشارکت دارند.

علی باستی در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز در محل سالن آتش نشانی رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور مرکز نوآوری صنایع خلاق و طرح های مرتبط در این زمینه برای اولین بار در نمایشگاه هفته پژوهش گفت: بیش از ۱۰ استارتاپ و کسب و کارهای نوپای موفق گیلانی در نمایشگاه شرکت دارند.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به ارائه بیش از ۳۰۰ طرح فناوری در این نمایشگاه گفت: ۳۰ دستگاه اجرایی در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مشارکت دارند.

باستی از رونمایی سه طرح برتر تجاری سازی شده استانی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ارائه نیازهای فناورانه صنعت چای و فندق یکی از موضوعات مهم ارائه شده در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به حضور طرح های منتخب اجرا شده دانش آموزی در این نمایشگاه افزود: اجرای طرح جذب ایده های دانش آموزی در نمایشگاه هفته پژوهش به منظور ارائه با هدف انتخاب برترین ها و حمایت به منظور اجرا در سال جاری و ارائه در نمایشگاه سال آینده از برنامه های مهم نمایشگاه امسال است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری کارگاه های آموزشی و پنل های تخصصی در طول برگزاری ایام نمایشگاه خبر داد و گفت: ارائه فضای مذاکرات B۲B و B۲G برای تعامل و ارتباط موثر در راستای همکاری های فیمابین برای اولین در نمایشگاه امسال فراهم شده است.

باستی در پایان گفت: برگزاری تورهای بازدید گروهی و همچنین دانش آموزی و دانشجویی از نمایشگاه از برنامه هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5701

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: