لزوم فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در مصرف بهینه گاز

 باز باران خبر- مریم زارع درخشان: قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز در شهرستان ماسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ماسال، مهندس گیل چالانی فرماندار شهرستان در قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز شهرستان که  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به لزوم رعایت الگوی مصرف انرژی بر مدیریت مصرف گاز تاکید کرد. 

فرماندار ماسال آگاه سازی و اطلاع رسانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در صرفه جویی مصرف حامل های انرژی را ضروری دانست و افزود: مردم مهمترین ظرفیت برای کمک به صرفه جویی در حامل های انرژی هستند. 

وی با اشاره به نتیجه بخش بودن تشکیل قرارگاه جهادی آب کشاورزی در فصل زراعی به تشکیل  قرارگاه جهادی مصرف گاز را اقدامی مناسب برشمردو گفت: صرفه جویی را باید از ادارت شروع کرد به طوری که قبل از شروع کار سیستم های گرمایشی  روشن شده و بلا فاصله پس از اتمام ساعت کاری این سیستم ها خاموش گردد.

رئیس قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز شهرستان ماسال با بیان اینکه همه ما باید در کاهش مصرف گاز کوشا باشیم افزود: مدیران دستگاههای اجرایی، نسبت به بررسی تاسیسات و سیستمهای گرمایشی اقدام نمایند. 

مهندس گیل چالانی اظهار داشت:  حسب ابلاغ دستورالعمل های مرتبط، گاز برخی از واحدهای عمومی مدیریت شده و نهادهای حمایتی نیز مصرف خودشان را مدیریت نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28555

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: