کشف ۳۳ تن شکر قاچاق در رشت

 

باز باران خبر – فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۳ تن و ۲۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 

سردار “عزیزاله ملکی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه قاچاق از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی کشور است و باعث از دست رفتن فرصت‌های شغلی می‌شود، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

 

وی در ادامه گفت: ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی طی اقدامات اطلاعاتی از نگهداری و توزیع خارج از شبکه شکر دولتی در یک انبار در شهر رشت اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی مرجع قضائی از محل مورد نظر بازدید کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۳۳ تن و ۲۵۰ کیلوگرم شکر قاچاق و احتکار شده در بازرسی از این انبار خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی اداره تغزیرات حکومتی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه شکر دولتی کشف شده به صورت غیرقانونی و بدون ثبت کالا در سامانه جامع انبارها و عدم درج ورود و خروج کالا در این مکان نگهداری می شد بیان داشت: کالای کشف شده برابر تبصره ۴ ماده ۱۴ قاچاق محسوب می شود.

 

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33543

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: