فردوسی و حاجتی به سپیدرود رشت پیوستند

باز باران خبر/ مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : میثم فردوسی هافبک وسط خلاق سپیدرود با عقد قراردادی برای هشتمین سال متوالی در سپیدرود حضور خواهد یافت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ رادنی دیدار اظهار داشت: فردوسی متولد بهمن ۱۳۶۸ و اهل بخش سنگر شهرستان رشت است که در نیم فصل گذشته از سپیدرود جدا و در تیم فوتبال مس کرمان حضور یافته بود و اینگ  این بازیکن با عقد قرارداد جدیدی، دوباره به جمع سپیدرودی ها اضافه شد.

وی ادامه داد: میثم فردوسی در تیم های نوجوانان فجر گیلان، جوانان دخانیات، امید داماش گیلان، پاس رشت و شهرداری لنگرود عضویت داشت و این هافبک خلاق ۶ سال است که به عضویت سپیدرود درآمده و با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و لیگ برتر صعود کرد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار و گلزن چند فصل اخیر این تیم محسوب می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه از پیوستن حامد حاجتی به این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین حامد حاجتی هافبک راست اسبق سپیدرود و فصل گذشته دخانیات گیلان با عقد قراردادی یک ساله به سپیدرود رشت پیوست.

دیدار اضافه کرد: حاجتی که سابقه بازی در تیم های دخانیات گیلان، بانک ملی تهران، صبای قم، پگاه گیلان، تربیت یزد، نساجی مازندران، گلگهر سیرجان و راهیان کرمانشاه را نیز دارد، در سال های ۹۴ تا ۹۶ عضو تیم سپیدرود بود و با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و برتر صعود کرد.

وی تصریح کرد: این هافبک رشتی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول را در کارنامه دارد، زننده گل طلایی مسابقه سپیدرود با بادران تهران بود که منجر به صعود سپیدرود به لیگ دسته اول شده بود.

وی در ادامه گفت: همچنین حسین احمدلو هافبک فصل گذشته باشگاه سپیدرود رشت با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با سپیدرود تمدید کرد که این هافبک ۳۴ ساله اهل اراک است و چهار سال کاپیتان آلومینیوم این شهر بوده و به جز آن در تیم های فجرسپاسی، گسترش فولاد تبریز، گهر درود، فولاد نوین اهواز، فولاد یزد، سنگ و آهن بافق، شنسا اراک، شهرداری اراک و شهرداری بندرعباس سابقه بازی دارد و امسال برای دومین فصل پیراهن سپیدرود را بر تن خواهد کرد.

دیدار افزود: باشگاه سپیدرود رشت پیش از این با اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرد.

مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: همچنین سرخ پوشان رشتی با محمد دادرسی، صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی، اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17076

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: