مدیر کانون فرهنگی سفیـر معتمد : معلمی شغل انبیاست و معلم بارقه‌ای از انوار الهی بر زمیـن است

 

باز باران خبر/زهـرا معتمدی، مدیر ‘ کانون فرهنگی سفیـر معتمد ‘ در رشت ضمن تبریک فرارسیـدن روز بزرگداشت معلم و روز جهانی کارگر گفت: معلمی شغل انبیاست و هر معلم متعهدی ، بارقه ای از انوار خداوند بر زمیـن است .

معتمدی با بیان اهمیت بالای شغل معلمی بخصوص آموزگاری در مدارس و مربی گری در مهدها و مقاطع پیش از دبستان که از حساسیت و تعهدمندی ویژه برخوردار است گفت: هر نوباوه، کودک و نوجوان گلی از گلهای بهشت است و باغبان دلسوز گلستان علـم ، معلمان هستند.

وی با ذکر اینکه تجربه ۲۰ سال مدیر مسئولی مهدکودک و پیش دبستانی روشنگرعرصه فرهنگی در زندگیم بوده است ، توضیح داد : معلم خوب اول با قلب خود و سپس با کتاب آموزش میدهد و هر سخن که از دل برآید لاجرم بر دل می‌نشیـند و کارگر می‌افتـد.

معتمدی گفت: روز معلم را به همکاران عرصه فرهنگی و جامعه معلمان شریف تبریک میگویم؛ معلم ها پس از خداوند، مصداق عبارت ‘عڷم‌الانسان مالم یعـلم’ و از بهترینِ انسانها روی زمینند.

مدیر سفیـر معتمد رشت همچنیـن با اشاره به روز جهانی کارگر عنوان کرد:

یازدهم اردیبهشت ماه برابر با اول ماه may هر سال ، در کشورهای جهان و از جمله ایران عزیز ما ، روز صیانت و بزرگداشت کارگران نام گرفته است؛ قشر کارگر، معمار زندگی جوامع است و هر آنچه که میپوشیم و میل میکنیم، ابزار کار و زندگی ، عمارتی که در آن بسر میبریم ، اتومبیل و جاده و هر چیزی که در اطرافمان از نظر میگذارنیـم، همه حاصل دست کارگران است.

دستشان پرتوان، عزتشان بلند و طالع‌شان به بلندای قله سعادت باد انشالله.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35345

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: