حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

باز باران خبر/ تنها بانوی عضو شورای شهر رشت نهم دی ماه را نماد دشمن ستیزی بصیرت و ولایتمداری مردم ایران دانست و گفت: دشمنان و فتنه گران در این روز یکباردیگر خار و ذلیل شدند.

فاطمه شیرزاد، با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است‌ اظهار کرد: در این حماسه مردم هوشیار ایران نشان دادند که در مقابل توطئه های دشمنان و فتنه گران همیشه بیدارند و نمی گذارند خون شهدا پایمال شود.

وی نهم دی ماه را نماد دشمن ستیزی، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران دانست و گفت: دشمنان و فتنه گران در این روز یکباردیگر خار و ذلیل شدند.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ملت ایران در نهم دی ماه با حضور آگاهانه و بصیرت یکبار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و شهدا و ولایت نشان دادند خاطر نشان کرد: سیل حضور مردم در این حماسه تماشایی بود و باعث وحشت دشمنان و فتنه گران شد.

شیرزاد افزود: حضور به موقع و هوشمندانه امت و میثاق با ولایت در حماسه ۹دی، یکبار دیگر دشمنان و فتنه گران را مایوس کرد.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و ولایتمدار شهر رشت هم یک روز جلوتر، حماسه ۸دی ماه را خلق کردند گفت: مردم این شهر ثابت کردند محکم تر از گذشته پایبند
آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، شهدا، حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبری هستند و یکبار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17393

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: