دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در اینستاگرام

باز باران خبر/ رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در اینستاگرام، خبر داد و تصریح کرد : پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با افراد متخلف در این حوزه برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر در تشریح این خبر اظهار داشت:در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی،صفحه‌ای شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی می‌کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۰ساله پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و در شهرستان رشت دستگیر شد.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های صورت گرفته ، مشخص شد این فرد با هدف کسب در آمد اقدام به بارگزاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف در شبکه های اجتماعی اینستاگرام نموده است.

سرهنگ نقی‌مهر تصریح کرد : افرادی که بخواهند با ترفندهای مختلف و با انتشار محتواهای نامتعارف باعث رواج بی بند و باری وفساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا گیلان در خاتمه از شهروندان خواست : در صورت مشاهده موارد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35347

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: