گیلان قهرمان مسابقات قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور شد

رقابت های قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور با قهرمانی تیم گیلان پایان یافت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: تیم قایقرانی َآبهای آرام گیلان در جریان این رقابت ها  در تهران ، با ۶۸ امتیاز و کسب چهار مدال طلا و دو مدال نقره، بالاتر از تیم های تهران و هرمزگان قرار گرفت و مقام قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جریان این رقابت ها  در دریاچه آزادی تهران و با حضور زبده ترین بانوان قایقران استان های مختلف کشور در رشته آبهای آرام و در شش ماده ، قایقرانان شایسته گیلانی با درخشش در هر شش ماده مقام قهرمانی را تصاحب کنردند.

وی ادامه داد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در کایاک یک نفره مسافت ۵۰۰ متر، مهسا آذری قایقران شایسته گیلانی توانست پس از قایقرانی از تهران روی سکوی دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از رقابت ها را تصاحب کند.

وی بیان کرد: در پایان رقابت های رشته کایاک دو نفره مسافت ۵۰۰ متر نیز ، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از استان گیلان موفق شدند عنوان قهرمانی را تصاحب و مدال طلای این ماده را به خود اختصاص دهند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین در رقابت های ماده کانوی دونفره مسافت ۵۰۰ متر، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: در رقابت های کایاک چهار نفره مسافت ۵۰۰ متر نیز، تیم گیلان با ترکیب نرجس کارگرپور، مهسا آذری، الناز شفیعیان و نجمه سجادی موفق شد مقام قهرمانی این رشته را تصاحب و مدال طلا را کسب کند.

وی در ادامه گفت: در ماده کانوی یک نفره ۲۰۰ متر، زیبا سماک حرفه ، دیگر قایقران شایسته گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و همچنین در رقابت های کایاک یک نفره ۲۰۰ متر نیز، الناز شفیعیان از گیلان پس از قایقرانی از تهران در مکان دوم قرار گرفت و مدال نقره را بر گردن آویخت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5084

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: