برگزاری جشنواره مجازی «بهار مناجات» ویژه کودکان و نوجوانان گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از انتشار فراخوان «بهار مناجات» همزمان با ماه رمضان خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را با موضوع قرآن ارسال کنند.

به گزارش باز باران خبر، اسفندیار ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره مجازی «بهار مناجات»، اظهار کرد: این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مانوس‌سازی هرچه ‌بیشتر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشر شده است.

وی با اشاره به مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با ستاد اقامه نماز در برگزاری فراخوان مذکور، عنوان کرد: همزمانی انتشار این فراخوان با ماه مبارک رمضان بهانه‌ای برای دیگر برای تعمیق باورهای دینی مخاطبان و بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور در جهت تربیت کودکان و نوجوانان براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، آیه‌های زندگی(قرائت، ترتیل یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی خوب، روزه و نماز)، آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود ‌رمضان ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)، معرفی خلاقانه یک کتاب دینی و معرفی شخصیت امام علی(ع) را از محورهای فراخوان «بهار مناجات» برشمرد.

ضیایی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر سه دقیقه‌ای تا ششم خردادماه ۱۳۹۹ از طریق از طریق پیام‌رسان گپ یا واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال کنند.

وی گفت: درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان شامل نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و شماره تماس، قرار دادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر از شرایط شرکت در مسابقه بوده و خالقان آثار برتر ۲۵ خردادماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31922

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: