همه سازمان ها موظف به ایجاد یک مرکز مجهز نگهداری معتادان متجاهر در شهر رشت هستند

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: مرکز نگهداری معتادان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر به فضای وسیعی خارج از شهر رشت نیاز دارد تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای نگهداری معتادان در آن استقرار یابد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از رواط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام حمزه خلیلی در نشست کمیته حقوقی-قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان، ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان، بر لزوم هماهنگی بیشتر مدیران و مسئولان استانی برای رفع مشکلات و افزایش سطح شاخصه های رفاهی گیلان و تلاش در جهت عمران و آبادی آن تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود معتادان متجاهر در سطح استان و تاثیر رها بودن این افراد در جامعه در تشدید آسیب های اجتماعی تصریح کرد: مرکز نگهداری معتادان ماده ۱۶در مرکز استان از نظر وسعت و کیفیت ارائه خدمات در سطح نامناسبی است و نیازمند تخصیص بودجه بیشتر و همچنین نظارت بر هزینه کرد اعتبارات است.

حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: مرکز نگهداری معتادان ماده ۱۶ به فضای وسیعی خارج از شهر رشت نیاز دارد تا تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای نگهداری معتادان در آن استقرار یابد.

این مقام ارشد قضایی ضمن مکلف دانستن مدیران و مسئولان استانی برای تهیه زمینی خارج از شهر جهت ساخت مرکز نگهداری معتادان متجاهر، خاطرنشان کرد: همه سازمان ها موظفند تا در ایجاد یک مرکز مجهز نگهداری معتادان متجاهر در شهر رشت و همچنین مراکز مشابهی در تمامی شهرهای استان مشارکت داشته و گامی در سالم سازی فضای شهری و ایجاد محیطی عاری از ناهنجاری های اجتماعی بردارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9537

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: