برگزاری دومین جلسه کانون مربیان گیلان

دومین جلسه کانون مربیان استان گیلان چهارشنبه هفته گذشته با دستور جلسه از پیش تعیین شده “موضوع بررسی علل نزول وسقوط تیم های گیلانی در لیگ کشور” با حضور بهزاد داداش زاده، بهروز پرورش خواه، نادر عزت الهی، مسعود باقری، مهدی تنهایی، ساسان شفیع پور، حسین کارجو،محمد حبیبی، فرهاد خراسانی و مریم آزمون (مربی گیلانی تیم ملی بانوان ایران) برگزارشد.
به گزارش باز باران خبر؛ در این جلسه ابتدا دبیر کانون خلاصه ای از فعالیت های انجام شده در خصوص موضوعات و روند پیگیری وثبت کانون را به اطلاع اعضا رساند و در ادامه نیز رئیس کانون ضمن تشکر از حضور و جدیت اعضا در برپایی جلسات وموضوعات آن و بیان اهداف کانون و احترام به تصمیمات جمعی را بیان کرد.
در ادامه نیز موضوعات زیر توسط اعضا حاضر مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت که بشرح زیر است.
۱_ آنچه که از نتایج حاصل از برایند بحث وبررسی دلایل نزول وسقوط تیم های گیلان در مسابقات کشوری با اکثریت آرای اعضا بدست آمد در وحله اول موضوع سو مدیریت وعدم حضور مدیران توانمند در فوتبال گیلان حکایت داشت که لازم است مدیران توانمند در عرصه باشگاهداری شناسائی وبکار گرفته شوند.
۲ _ شناسائی ومعرفی مربیان با دانش وجوان با کارنامه موفق ومشخص از طریق کانون مربیان فوتبال گیلان به جامعه فوتبال.
۳ _ برگزاری جلسات با مسئولان استان جهت آشنایی وتشریع اهداف کانون بعنوان اتاق فکر فوتبال گیلان وبعنوان مشاور در تصمیمات خرد وکلان فوتبال منطقه.
۴ _ یادآوری و تشکر از زحمات وتلاش های مربیان پیشکسوت که اینروز ها نیازمند توجه ودلجویی بیش از هر زمان دیگری میباشند که مقرر گردید این مهم از طریق کانون مستمرا پیگیری شود.
۵ _ ارائه راهکار وپیشنهاد های قانونی مبنی بر خروج مدیران باشگاهها از قالب مدیریت سنتی تا حصول نظم وانضباط باشگاهداری در قالب قانون ونظام مند کردن باشگاههای استان که اعتقاد بر این است باشگاهها باید از بالا به پایین ساخته شوند.
۶ _ تقدیر وتشکر از مسئولان، مربیان وبازیکنان تیم های چوکای تالش، شهرداری آستارا، پاس گیلان و سردار جنگل گوراب زرمیخ به جهت موفقیت در مسابقات مربوطه.
۷ _ تقدیر وتشکر به پاس زحمات حاج فرزاد سیری در طول دوران دبیری هیات فوتبال که الگوی مناسب رفتاری، اخلاقی، پاکی وسلامت برای فوتبال گیلان محسوب می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12529

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: