زباله های دفنگاه سراوان به صورت اصولی دفن می شوند

یکی از مسائلی که از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می کند، دفن اصولی و بهداشتی زباله های دفنگاه سراوان است که در همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری صورت می پذیرد

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت یک راه اصولی دفن زباله ها در سراوان بهره گیری از پوشش مخلوط شن و ماسه روی زباله ها و دفن اصولی آنها است که به طور ویژه در روزهای کرونایی مورد توجه است.

میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت در این باره توضیح داد: برای دفن بهداشتی و اصولی زباله های دپو شده در دفنگاه رباله سراوان و همکاری در جهت ایجاد پوشش ضخیم مخلوط شن و ماسه روی زباله ها، روزانه کامیون های حمل مخلوط به مقصد سراوان بارگیری و تخلیه می شوند.

وی افزود: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری وظیفه خود می داند که به سازمان مرتبط در این زمین یعنی مدیریت پسماند های زباله ها کمک کند.

حرفت خواه خاطر نشان کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده تکثیر حشرات، پراکنش آلودگی ها و دفن اصولی زباله ها در سراوان به خوبی انجام‌ می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9283

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: