به مناسبت هفته معلم ؛ زنگ معلم سپاس در مدارس گیلان نواخته می شود

 

باز باران خبر/ محمد‌حسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته گرامی‌داشت معلم با تبریک روز معلم ، اظهار کرد: اصحاب رسانه نیز همچون معلمان نقش به‌سزایی در انتقال علم، آموزش و پرورش دارند .

 

به گزارش خبرنگار باز باران خبر ،رمضانی از برنامه‌ریزی برای تکریم مقام گرامیداشت معلم در رشت و مناطق آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: برگزاری زنگ سپاس معلم، گلباران و غبارروبی مزار و تجدید میثاق با شهدا، حضور در منازل شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، دیدار ۴۷ تن از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگزاری سلسه جشن‌های تجلیل از مقام معلم و از جمله برنامه‌های تدوین شده در هفته معلم امسال در گیلان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به فرآیند سخت گزینش معلمان در استان خبر داد و گفت: معلمانی که در آینده وارد حوزه آموزش و پرورش می‌شوند کاملا تخصصی و مهارت‌محور هستند.

وی همچنین از جذب دو هزار و ۸۹۰ معلم در گیلان‌ از مجموع ۱۲۸ هزار نفر سهمه جذب در وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

رمضانی افزود: برگزاری آزمون های نهایی در مدارس موحب شده تا آموزش‌ در مدارس مهارت محور و کاربردی شود و علاوه بر آن بساط مافیای کنکور نیز تا حدودی جمع گردد.

وی از توجه ویژه دولت سیزدهم به مدرسه سازی خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹۶ فضای آموزشی با ۴۴۶کلاس درس برپا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح «نماد» در استان خبر داد و گفت: در این طرح که با مشارکت ۱۴ دستگاه اجرا می‌شود، دانش آموزان آسیب دیده اجتماعی از جمله در بخش اعتیاد، اقتصادی و معیشتی یا اخلاقی مورد شناسایی، غربالگری، درمان و مراقبت می شوند.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35317

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: