برنامه های فرهنگی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری ۱۷ برنامه فرهنگی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر: سرهنگ جمشید اصحابی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: دشمنان انقلاب برای نابودی این نظام با هم متحد شده بودند که خوشبختانه راه به جایی نبردند و این حماسه عظیم که توسط جوانان و غیورمردان نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز ما انجام گرفت تاریخ ساز شد.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر از ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ با رمز «علی بن ابی‌طالب» آغاز شد و افزود: این عملیات در چهار مرحله برگزار با ۱۶ هزار کشته و بیش از ۱۹ هزار اسیر برگزار و منتهی به آزادسازی خرمشهر شد.

سرهنگ اصحابی در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند سپاه در کارهای اقتصادی وارد شده است، گفت: امنیت به سپاه سپرده شده نه اقتصاد و می بینیم که امنیت کشور چقدر قدرتمندانه و موفق پیش می رود؛ بهتر است کارهای اقتصادی را نیز به نیروهای حزب اللهی بسپارند تا نتیجه مثبت آن را مشاهده کنند.

سرهنگ اصحابی با بیان اینکه برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی که فرزندان حماسه سازان دوره دفاع مقدس بودند توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان صبح روز پنجشنبه برگزار شد  و بنده نیز بعنوان سخنران در این مراسم حضور داشتم گفت: این نوع مراسم و همایش ها و بزرگداشت ها اندیشه ها و ریشه های ارزشی دفاع مقدس و بسیج را به نمایش می گذارد.

وی  در ادامه به شاخص ترین و محوری ترین برنامه های این ایام از جمله تجلیل از رزمندگان و یادواره شهدای  عملیات بیت المقدس با محوریت شهید شاخص این دوره شهید حق وردیان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی سفره های افطاری در مساجد و افتتاح مسکن محروم اشاره داشت.

گزارش: فاطمه لطیفی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1235

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: