مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است

 

 

باز باران خبر/ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش جمعیت در اقتدار و امنیت کشور، گفت: اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان ، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره ۲ روزه تربیت مربی جمعیت اظهار کرد: استغفار، طلب غفران و بخشش از جانب خداوند موجب تعالی انسان می شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه چند بُعدی استغفار، افزود: استغفار اجتماعی آثار و برکات ارزشمندی در جامعه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه افزایش جمعیت و فرزندآوری مورد تاکید و توجه خداوند متعال است، گفت: فرزندآوری و افزایش جمعیت در جامعه از برکات مهم استغفار است.

مهدوی با اشاره به آثار مهم افزایش جمعیت در یک کشور، بیان کرد: افزایش جمعیت موجب ارتقای امنیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه کنترل جمعیت کشورهای در حال توسعه توطئه‌ استکبار جهانی بوده است، افزود: استکبار جهانی در راس آن آمریکا با کنترل جمعیت کشورها دنبال سلطه گری این کشورها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش جمعیت در اقتدار و امنیت کشور، بیان کرد: اقتدار و امنیت ملی در گرو افزایش جمعیت است.

مهدوی با بیان اینکه کاهش جمعیتی نسخه نابودی کشورهای در حال توسعه از سوی استکبار است، گفت: دشمن با ظاهرسازی علمی دنبال نسل کشی و کنترل جمعیت در کشورهای جهان سوم است.

وی با بیان اینکه برخی افراد جای فرزندآوری دنبال حیوان پروری هستند، افزود: برخی افراد سبک زندگی شان تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به کنترل بی حد و اندازه جمعیت در سه دهه گذشته در کشور، بیان کرد: طبق آمار در سه دهه اخیر بیش از ۲۰ میلیون نفر کشتار جمعیت در کشور صورت گرفته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32848

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: