استاندار گیلان در مراسم افتتاح پست برق رضوانشهر: .

باید تلاش کنیم با فراهم کردن  امکانات رفاهی  به قول ها و وعده هایمان در قبال مردم عمل کنیم

 

بازباران خبر : مراسم بهره برداری و افتتاح پروژه پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت رضوانشهر و بطور همزمان پروژه اتصالات ۶۳ کیلوولت تغذیه کننده پست سیار این شهرستان صبح روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه با حضور استاندار گیلان، نماینده مردم رضوانشهر، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان، فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین استان برگزار شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در آیین افتتاح این دو پروژه گفت: با به مدار آمدن این دو پروژه  نیاز برق شهرستان رضوانشهر تا ۵ سال آینده تامین خواهد شد.
بهمن داراب زاده افزود: با بهره برداری از پروژه پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت رضوانشهر و بطور همزمان پروژه اتصالات ۶۳ کیلوولت تغذیه کننده پست سیار رضوانشهر در هفته پدافند غیرعامل در شهرستان رضوانشهر، ضمن تامین نیاز برق منطقه تا ۵ سال آینده، زیر ساخت لازم برای توسعه سایر بخش ها نیز فراهم است.
وی اصافه کرد: این پروژه ها با هدف افزایش قابلیت اطمینان سطح فوق توزیع شهرستان رضوانشهر، سرویس دهی مطلوب به مشترکان شرکت توزیع و رفع مشکل افت ولتاژ در شبکه توزیع و ارتقای پایداری شبکه به بهره برداری رسیدند.
داراب زاده یاد آور شد: با توجه به توسعه روزافزون شهری، مهاجرت گسترده و افزایش مصرف برق در سطح استان و البته این شهرستان، جلوگیری از بروز خاموشی های گسترده بخصوص در پیک بار و شرایط بحرانی شبکه و همچنین ایجاد ظرفیت های مناسب جهت تامین برق مطمئن متقاضیان آتی انشعابات برق (بر اساس مطالعات رشد بار) از دیگر اهداف این پروژه ها بوده که از اهمیت بسزا و حیاتی برخوردارند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان همچنین گفت: برای این پروژه ها که در سال جاری شروع و به اتمام رسید ۷۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.
وی خاطر نشان کرد:حفر کانال زیرزمینی در عرض جاده اصلی انزلی به رضوانشهر برای لوله گذاری جهت عبور خط انتقال برق، که در طول شبانه روز پرتردد می باشد، تجربه ای بود که برای اولین بار در استان و با موفقیت انجام شد. ضمن اینکه ماسه ای بودن منطقه حفر کانال و ریزش مداوم دیواره کانال موجب دوباره کاری و طولانی شدن فرایند اجرای پروژه شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان اظهار داشت: با توجه به زیر ساخت موجود برای استقرار پست سیار، اگر منابع کافی در اختیار باشد آمادگی لازم برای احداث پست دائم در محل وجود دارد.
وی ضمن قدردانی از تلاش مستمر و پیگیری های مداوم فرماندار رضوانشهر در خصوص پیشبرد سریع پروژه های شرکت، افزود: بانک ها از منایع خوبی برخوردارند و انتظار می روند در اینگونه پروژه ها که نقش محوری در توسعه استان دارند، مشارکت کنند.
محمد یاری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال نیز ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان، گفت: از اجرای پروژه‌های برق قدردانی می کنم و امیدوارم این خدمات، مستمر باشد تا مردم عزیز در زندگی روزمره از آن بهره مند شوند.
وی افزود: ساحل دریا متعلق به مردم است و باید از آن برای خدمت رسانی به مردم، بهره لازم را ببریم.
استاندار گیلان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مدیر عامل و مجموعه پرتلاش شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: از مجموعه شرکت برق منطقه ای گیلان قدردانی می کنم که بطور شبانه روزی برای خدمت صادقانه به مردم تلاش می کنند و در بخش زیرساخت‌های برق به خوبی عمل کرده و موفق بوده اند.
دکتر عباسی افزود: در توسعه زیرساخت‌ها موفق بوده و از سرعت خوبی برخورداریم و باید تلاش کنیم تا امکانات رفاهی را برای مردم عزیزمان تأمین کنیم و به قول ها و وعده های خود عمل کنیم.
وی اضافه کرد: استان گیلان، استانی گردش پذیر است و این مزیت نسبی استان است و باید از آن برای رشد و توسعه استان نهایت استفاده را ببریم که این مهم با ارائه خدمات بهینه و مطلوب به گردشگران در تمامی بخش های آب، برق، راه و … محقق خواهد شد.
استاندار گیلان با اشاره به هفته پدافند غیرعامل یادآورشد: باید در احداث و ساخت زیرساخت ها به مصون بودن آنها از ضربه دشمنان فکر کنیم. همچنین پروژه‌های زیرساختی باید در مقابل حوادث طبیعی مثل، سیل، زلزله، برف، طوفان و … مقاوم باشند.
عباسی گفت: از شرکت برق منطقه ای گیلان بخاطر کار خوب و ارزنده در خصوص تعامل بسیار خوب با رسانه ها قدردانی می کنم و انتظار دارم این روند مستمر و ادامه دار باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم پروژه پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرستان رضوانشهر و بطور همزمان پروژه اتصالات ۶۳ کیلوولت تغذیه کننده پست سیار این شهرستان رسما از سوی استاندار گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33377

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: