نماینده مردم رشت از مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان دیدن کرد

باز باران خبر: سید علی آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و دکتر محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با مسئولان مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عموی این مرکز جلسه ای در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان با حضور آقازاده نماینده مردم رشت، دکتر محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و هیات همراه با مسئولان این مرکز برگزار شد؛ و طرفین به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این دیدار طرفین ضمن گفتگو در مورد مسائل مختلف طرح های کشاورزی در پایان از نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای واحد های فناور و دانش بنیان مرکز بازدید کردند.

در این دیدار آقازاده نماینده مردم رشت ضمن تقدیر و تشکر از فرصت بعمل آمده جهت آشنایی با این مرکز تحقیقاتی و آموزشی فعال در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی بصورت عام و فراگیر به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات ارزشمندی پرداخت و قرار شد تا با بهره گیری از همه ظرفیت های اجرایی و سازمانی در جهت تقویت مالی، فنی، اعتباری و … این مرکز و تمام مراکز تحقیقات کشاورزی استان مبادرت و اهتمام ویژه مبذول نمایند .در ادامه دکتر محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز به ارائه آخرین وضعیت کشاورزی و عملکردهای آن در حوزه تولید محصولات استراتژیک مثل برنج، زیتون، کیوی و… پرداخت و به نحوه تعامل با ادارات و سازمانهای دیگر از جمله مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه دکتر مژدهی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان نیز ضمن عرض خیر مقدم، به بیان عملکرد کلی مرکز و ایستگاهها و بخش های تابعه در حوزه های تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27246

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: