مشارکت روزانه ۱۵۰ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در طرح زمستانه پلیس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آمادگی ۲۵ پایگاه امداد و نجات در سراسر استان، گفت: روزانه ۱۵۰ امدادگر و نجاتگر در طرح زمستانه ارائه خدمات می کنند.

به گزارش باز باران خبر ، مهدی ولی پور با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس راه گیلان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر گیلان نیز با تمام نفرات و تجهیزات برای ارائه خدمات به شهروندان گیلانی و مسافران در این طرح حضور دارد.

وی ادامه داد: وظیفه جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری و امداد و نجات در حوادث طبیعی و جوی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه نیروهای این جمعیت در طرح زمستانه پلیس راه در کنار اورژانس خدمات امداد جاده‌ای را در طول سه ماهه اجرای این طرح ارائه می‌دهد، گفت: در طول اجرای این طرح روزانه ۱۵۰ امدادگر و نجات گر جمعیت هلال احمر گیلان خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی ۲۵ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات و ۱۶ شعبه هلال احمر در سطح شهرستان‌های استان گیلان، تصریح کرد: یک مرکز امداد هوایی با یک بالگرد نیز برای امدادرسانی در زمان بحران و حوادث آماده ارائه خدمات است.

ولی پور یادآور شد: ۱۰۰ خودروی امدادی و مرکز هماهنگی و کنترل عملیات با شماره تماس ۱۱۲ و تیم‌های سگ‌های تجسس نیز در این مدت برای ارائه هرگونه خدماتی در آماده باش هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6070

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: