کسب پنج رتبه برتر گیلان در نوزدهمین دوره پرسش مهر رئیس جمهور

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: در نوزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری گیلان توانست ۵ رتبه برتر را در بخش دانش آموزی و فرهنگیان کسب کند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ جابر اخلاقی با اشاره به شرکت ۵۵ هزار و ۶۳۵ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان در پرسش مهر ۱۹ ریاست جمهوری، اظهار کرد: در نوزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع «کیفیت مهارت آموزی و انتظارات در این زمینه» گیلان توانست ۵ رتبه برتر را در بخش دانش آموزی و فرهنگیان از آنِ خود کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه پس از بررسی آثار ارسالی، ۱۰۳ اثر به مرحله کشوری راه یافت که ۵ اثر حائز رتبه های برتر کشوری شدند، افزود: در بخش فرهنگیان «وجیهه خوشحال» در داستان نویسی و «شهریار پورسیدیان» در ساخت فیلم کوتاه هر دو از ناحیه دو رشت رتبه اول مشترک کشوری را کسب کردند.

وی با اشاره به سه مقام کشوری در بخش دانش آموزی، گفت: «فراز رهنما» از ناحیه دو رشت در شعر مقام اول، «معصومه مسیب خواه» در رشته تصویرسازی از انزلی و «فریماه اصولی» از رضوانشهر در رشته شکسته نستعلیق مقام سوم را از آن خود کردند.

اخلاقی با مقایسه عملکرد گیلان در پرسش مهر ۱۹ نسبت به سال گذشته، گفت: سال گذشته فقط  ۲ نفر از دانش آموزان گیلانی موفق به کسب رتبه کشوری در پرسش مهر ۱۸ شدند، درحالیکه امسال جایگاه استان گیلان با کسب ۳ رتبه برتر دانش آموزی و ۲ رتبه برتر فرهنگیان ارتقاء یافت.

گفتنی است؛ پرسش مهر ۱۹ ریاست جمهوری امسال در رشته های سرود همگانی، وب نوشت، شعر، داستان کوتاه، سخنوری، فیلم کوتاه و داستانی، مستند، پویا نمایی، نمایشنامه نویسی، پوستر، تصویرسازی، عکاسی، طراحی، نقاشی و خوشنویسی در دو گروه دانش آموزی و فرهنگیان برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1502

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: