استقبال از تیم پرورش اندام گیلان در رشت

باز باران خبر: ورزشکاران، مربیان و داوران گیلانی حاضر در مسابقات جهانی پرورش اندام پیشکسوتان ۲۰۲۲ تهران عصر دیروز دوشنبه در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در مراسم استقبال‌ از قهرمانان پرورش اندام گیلان مسئولان هیات، پیشکسوتان و ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام گیلان حضور داشتند.

در همین ارتباط سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان ضمن تقدیر و تشکر از ورزشکاران حاضر در رقابتهای جهانی گفت: پیشکسوتان این رشته طی سالیان متمادی زحمات زیادی کشیدند و افتخارات بیشماری را تاکنون کسب کردند. میرزاهد افزود: در رقابت های جهانی پیشکسوتان نیز ۶ ورزشکار از گیلان حضور داستند که سرانجام این ورزشکاران با شایستگی سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک مقام چهارمی کسب کردند که این مقام ها بی سابقه و بی نظیر بود.

وی بیان کرد: از همه ورزشکاران تشکر می کنم که زحمت زیادی کشیده و افتخار آفرینی کردند و این در حالی است که همه اعتقاد داشتند که ورزشکار شایسته ای همچون عباس قاسمی باید صاحب مدال طلا می شد اما متاسفانه داوران با کج سلیقگی مانع از کسب مدال توسط این ورزشکار شایسته شدند. سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان به حضور بی سابقه پنج داور در این رقابت ها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه پنج داور شایسته این استان در پنل داوری مسابقات جهانی پرورش اندام پیشکسوتان حضور داشتند که حضور این تعداد داور هم رکورد بی سابقه ای بود.

میرزاهد ضمن تشکر از جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش گیلان و آموزگار معاون اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: از آقای مدیرکل و معاون ا ایشان تشکر می کنم که حمایت همه جانبه ای از هیات داشتند ضمن اینکه از دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون نیز تشکر می کنم که گیلان را بعنوان هیات نمونه و برگزیده انتخاب کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از شهروز سمیعی، بابک مدنی، عباس قاسمی، علی مودبی، عباس عابدینی پور و بهتاش آرامی ورزشکاران گیلانی؛ کاظم صفایی، محرمعلی هژبرمنش، محمود برنا، جواد کاووسی و اصغر رنجبر داوران گیلانی حاضر در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ پیشکسوتان تهران و همچنین از مرتضی دژآلود ورزشکار گیلانی و مدال آور مسابقات پاورلیفتینگ آسیا با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل و تقدیر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28358

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: