۲۹ آذر آخرین مهلت اخذ تسهیلات حمایتی کم ‌بهره حوزه فرهنگ و هنر

باز باران خبر/ مدیران رسانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغاتیِ متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی کم بهره تا ۲۹ آذرماه فرصت دارند در سامانه «تحفه» ثبت نام کنند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بر اساس اعلام معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش فرهنگ و هنر در مرحله نخست به روزنامه‌ها، فصلنامه‌ها، دوفصلنامه‌و سالنامه‌های خصوصی و نیز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی متقاضی، قابل پرداخت است.
بر این اساس متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات و یا صاحبان امتیازی که ثبت‌نام آن‌ها تکمیل نشده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه‬ تحفه نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
متقاضیان دریافت این تسهیلات و یا صاحبان امتیازی که ثبت‌نام آن‌ها به طور ناقص انجام شده هم می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی الکترونیکی tohfeh.farhang.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‌بهره برای گروه مذکور است و به درخواست‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
برای رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی دریافت تسهیلات حمایتی، شماره تلفن ۸۴۰۹۵۱۵۷-۰۲۱ و ۰۹۲۲۶۵۴۵۸۱۵ برای مدیران رسانه‌ها و شماره تلفن ۸۸۰۰۴۱۸۴-۰۲۱ برای مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی آماده پاسخ‌گویی هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16979

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: