حضور رییس کل دادگستری استان گیلان در نشستی که در خصوص مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش تشکیل شد

باز باران خبر/ رییس کل دادگستری استان گیلان در نشستی که در خصوص مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان این طرح تشکیل شده بود حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان در نشستی که در خصوص مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان این طرح تشکیل شده بود حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه مردم باید دغدغه مسئولین باشد اظهار داشت: باید دسترسی مردم به مجموعه های تفریحی آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان ها بهره مند گردند.

وی دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و اظهار داشت: قوه قضائیه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که موجبات محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع تر ساحل گیسوم افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه های تفریحی، اقدامات پیشگیرانه ای در راستای حفاظت از منابع طبیعی به عمل آید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35389

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: