اقدامات حوزه شهری بر اساس اولویت در حال انجام است/کلاچای شهری که باید بیشتر به مردم شناسانده شود/ از سرمایه گذاری در این شهر استقبال می کنیم

بازباران خبر/مجیدمصطفوی/ «مهدی رشاد» شهردار کلاچای و کامران علیپور رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قدردانی از زحمات این قشر در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه شهر کلاچای اظهار داشتند: تیم جدید در شهرداری کلاچای مدت کوتاهی که شروع به کار کرده است ، تمامی موارد و بحث های شهری از طریق شورا ،امام جمعه و مجموعه شهرداری رصد شده و بر طبق برنامه اولویت بندی گردیده است.

رشاد با بیان اینکه طی دو هفته آتی، مجددا موضوع نهضت آسفالت در شهر کلاچای آغاز می شود ، اضافه کرد: شن ریزی و آماده سازی انتهای خیابان مفتح شمالی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع انجام شده و در انتظار قیر دولتی برای آسفالت هستیم .همچنین لکه گیری در سطح شهر به دستور ریاست محترم شورای شهر کلاچای و مجموعه شهری دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلاچای یکی از شهرهای ساحلی استان گیلان است که هم به کوه نزدیک است هم به دریا .زیباسازی شهر و مبلمان شهری در اولویت فعالیت های شهرداری قرار گرفته عنوان کرد: کلاچای یکی از زیباترین پارک های ساحلی کشور را داراست. مجتمع اقامتی و تفریحی نگین شمال ، که می تواند جهت جذب توریست که صنعتی پررونق است . مرمت و بازسازی این پارک در روزهای اخیر آغاز گردیده است.

وی ادامه داد: پروژه ها ی عمرانی شهر کلاچای نیز اولویت بندی شده و ظرف سه ماه آینده یک پروژه عمرانی بزرگ در این شهر استارت خواهد خورد که در حال اخذ مجوزها از مراجع ذیصلاح هستیم.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب شهری که امام جمعه شهر فرمودند از دغدغه های مردم این شهر است گفت: مبحث آب شرب و فاضلاب در حیطه وظیفه شهرداری و شورای شهر نیست اما توانستیم با نهادهای مربوطه تعامل در این زمینه داشته باشیم.

رشاد در زمینه ی بحث نور و روشنایی معابر شهری گفتند ، معضل تاریکی برخی معابر و پارک ساحلی بزودی مرتفع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بازار هفتگی کلاچای برای نخستین‌بار ساماندهی شده و تصمیم بر این است که بازار به نقطه ی دیگر جابجا شود.که برای جذب توریست و اشتغال زایی و درآمدزایی شهر کلاچای که پس از کارشناسی لازم صورت میگیرد.

مهدی رشاد با بیان اینکه شهرداری‌ کلاچای از سرمایه گذار در این شهر استقبال می کند افزود: مجموعه شورای شهر،شهرداری با روی گشاده وبه دور از هر گونه چالش و مسائل سختگیرانه از سرمایه گذاران استقبال خواهد کرد و شهر کلاچای ظرفیت و پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

شهردار کلاچای همچنین‌ یاد آور شد: به مشکلات حوزی شهری واقف هستیم‌ و با همت و تلاش شورای شهر و مجموعه شهرداری بر اساس اولویت این معضلات مرتفع خواهد شد.

وی افزود از اصحاب رسانه می خواهیم مناطق دیدنی شهرکلاچای را به مردم معرفی کنند.

گفتنی است، در پایان این نشست صمیمانه اعضای شورای شهر و شهردار کلاچای که مودت وهمدلی بین شهردار واعضای شورای شهر بود از خبرنگاران تقدیرکردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26713

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: