فراهم کردن شرایط مطلوب عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب در شب یلدا

باز باران خبر/ سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت به منظور همکاری دو جانبه با سرپرست سازمان تعاونی روستایی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری رشت در این نشست مهندس علیرضا حسنی خواستار همکاری بیشتر برای خدمت رسانی مطلوب به  شهروندان شد و گفت: شعار ” از مزرعه تا سفره” باید نمود واقعی پیدا کند و امیدواریم با توجه به شرایط ایجاد شده که امکان برپایی غرفه های موقت برای توزیع محصولات در مناسبت هایی مانند شب یلدا و عید نوروز وجود ندارد،  بتوانیم با ایجاد راه کار مناسب از توان  سازمان تعاون روستایی جهت توزیع مستقیم میوه باغداران در بازارچه های تحت نظارت سازمان، این نیاز مهم را برطرف نماییم.  

 وی با اشاره به نزدیکی شب یلدا خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط پیش رو و مشکلات اقتصادی و همچنین در پی محدودیت های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا باید با همکاری دو جانبه شرایط مطلوبی برای عرضه ارزاق عمومی و محصولات کشاورزی با قیمت مناسب در شب یلدا فراهم کنیم. 

در ادامه سرپرست سازمان تعاونی روستایی استان گیلان نیز گفت : ما توانایی تهیه محصولات از طریق اتحادیه های زیرمجموعه را داریم و مطمئنا با همفکری و ایجاد بستر مناسب حتی می توانیم در طول سال نیز محصولات بازارچه های تحت نظارت آن سازمان را تهیه نماییم.

مهندس عباس حعفرپور افزود : این اتفاق  باعث اطمینان خاطر کشاورز نسبت به فروش محصولات خواهد شد و ثمره آن جز خدمت مطلوب به شهروندان و رضایت آنها را در پی نخواهد داشت.   

گفتنی است در پایان این نشست مقرر گردید تا با تشکیل کارگروهی شرایط کلی همکاری دو طرف بررسی و در مورد عرضه محصولات با قیمت مصوب تبادل نظر انجام شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16982

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: