جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

قهرمانان سرمایه های ملی ما هستند

باز باران خبر/ جهانبخش آرمان گفت : قهرمانان و مدال آوران جزء افتخارات استان و کشور و جز سرمایه های ملی محسوب می شوند و باید از این عزیزان حمایت شود .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم استقبال از کاروان ورزشکاران و مدال آوران گیلانی اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژوی چین که امروز در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت ، با حضور روسای هیاتهای ورزشی ، قهرمانان ، ورزشکاران و جامعه ورزش گیلان برگزار شد ،گفت : قهرمانان و مدال آوران جزء افتخارات استان و کشور و جز سرمایه های ملی محسوب می شوند و باید از این عزیزان حمایت شود .
وی با بیان اینکه کسب افتخار ورزشی به راحتی میسر نیست ،عنوان کرد : یک ورزشکار برای رسیدن به سکوی قهرمانی راههای زیادی را طی می کند و زحمات بسیاری را متحمل می شود و از تفریحات سالم در زندگی می گذرد تا بتواند برای استان و کشور خود افتخارآفرینی نماید.
جهانبخش آرمان گفت: از روسای محترم هیات ها درخواست می کنم که قهرمانان ورزشی در رشته های مربوط را حمایت نمایند و نسبت به این عزیزان کم لطفی نداشته باشند .
وی ضمن قدردانی از همراهی و پشتیبانی هیات های ورزشی با قهرمانان خود گفت : همه ی ما وظیفه داریم که از این سرمایه ها و ظرفیت های استان حمایت و تکریم نماییم.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از حمایت های استاندار گیلان گفت : از جناب آقای دکتر عباسی به جهت مساعدت های ایشان با ورزشکاران تشکر می کنم و ان شاالله بتوانیم در المپیک پیش رو شاهد کسب مدال های رنگارنگ قهرمانان گیلان در میادین ورزشی باشیم.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33045

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: