رویکرد مردم محوری درفرهنگ و هنر باهمکاری سپاه

بازباران خبر/عصر پنج شنبه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و درباره موضوعات حوزه فرهنگ و هنر و راهکارهای همکاری دو دستگاه گفتگو کرد.

رضا ثقتی در این دیدار با اشاره به گفتمان و رویکرد جدید دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر و برقراری عدالت فرهنگی و تمرکززدایی، گفت: مردمی کردن فعالیت فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه به دنبال ایجاد یک جبهه فرهنگی متحد با مشارکت همه نهادها و سازمان‌های انقلابی در استان گیلان هستیم، افزود: با توجه به اینکه سپاه یک نهاد انقلابی برخواسته از مردم است رویکرد مردم محوری حوزه فرهنگ و هنر را با همراهی سپاه محقق می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه سپاه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری ضریب می‌دهدف تصریح کرد: همیشه از همراهی‌های سازمان‌های تخصصی سپاه در حوزه‌های فرهنگی و هنری بهره مند بوده ایم.وی با بیان اینکه سپاه بدون توقع و چشمداشت در حوزه‌ای فرهنگی و هنری اعتبار و منابع مالی هزینه می‌کند، ادامه داد: بسیاری از هنرمندان ارتباط بسیار خوبی با بسیج هنرمندان دارند. در پایان این دیدار تندیس جشنواره رسانه‌ای ابوذر توسط رئیس بسیج رسانه استان گیلان به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23732

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: