طی هشت ماه گذشته ۳۱ واحد تولیدی راکد در گیلان جهت احیاء تعیین تکلیف شده‌اند

بازباران خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری گیلان عنوان کرد: مشکلات این تعداد واحدهای تولیدی راکد در زمینه اختلاف نظر با بانک‌ها، مرتفع شده‌ و دوباره احیا خواهند شد.

وی با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته ۳۱ واحد تولیدی راکد در گیلان جهت احیاء تعیین تکلیف شده‌اند، افزود: از سوی صنعت، معدن و تجارت سهمیه‌های مواد اولیه و تسهیلات سرمایه در گردش تامین و برقرار شده و برای به روزرسانی برخی از ماشین آلات آنها نیز در قالب تسهیلات بازسازی و نوسازی بر اساس تبصره ۱۸ و قانون رفع موانع تولید اقداماتی انجام می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه موضوعات و مشکلات ۳۲ واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و تعیین تکلیف شد، افزود: عمده مشکلات این واحدها کمبود نقدینگی، اختلافات بانکی و جرائم تامین اجتماعی بود.

یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، ایجاد تفاهم نهایی بانک ملی با شرکت ایحاگستر ” صنایع چاپ و بسته بندی” بود، این شرکت با گذشت بیش از ۱۰ سال طی پیگیری های میدانی متعدد فعلا ۲خط آن فعال شده و بقیه خطوط تولید نیز در انتظار تفاهم و همکاری قطعی بانک ملی برای ایجاد اشتغال ۵۰۰ نفر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و همکاری های لازم بانک ها گفت: سیاست های انقباضی در این استان به مراتب بیشتر از سایر استان های کشور است.

محمداسحاقی اظهار داشت: اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم را از زبان مسئولان شنیده ایم، این جنگ تیر و ترکش دارد پس همه ما باید بپذیریم و همکاری های لازم را برای رفع مشکلات اقتصادی در حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی داشته باشیم.ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز چهارشنبه با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مدیران بانک ها و مسئولان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28160

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: