هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در رشت آغاز به کارکرد

باز باران خبر/هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر عصرروز گذشته در رشت آغاز به کارکرد .  قاسم مصفا، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  در هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر گفت: سرزمین‌مان ثابت کرده که با شعر و آواز پرنام است.

وی با تأکید بر اینکه زیرساخت‌ها و تمهیدات را برای فعالیت شاعران و محافل شعرا فراهم می‌کنیم، از مدیرعامل کتاب ایران خواست تا برای نشر و انتشار این اشعار کمک کنند.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در این محفل گفت: در سرزمین ما شعر و ادبیات، ترجمان قرآن و آموزه‌های دینی است.

محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره بر اینکه گیلان دارای ظرفیت‌های شعر ملی، آئینی و دینی است، اظهار کرد: رونق بخشی شعر و ادبیات در گیلان و کشور در اولویت قرار گیرد. وی در ادامه افزود میزبانی گیلان در برپایی جشنواره شعر فجر فرصت مناسبی برای تبلور ادبیات این استان است.

در آئین افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر علیرضا قزوه، علی محمد مؤدب، رضا اسماعیلی، علی داوودی، احمد خدادوست، جلیل واقع طلب، مرتضی عابدپور، رضا نیکوکار و رقیه آزادنیا شعرخوانی کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34228

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: