رییس هیات کاراته بسیج لاهیجان منصوب شد

باز باران خبر/ سیدرضا میرحسینی ، مربی و داور کاراته گیلان طی حکمی به عنوان رئیس هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان منصوب شد.

 بنابر این گزارش با حکم رئیس هیات کاراته بسیج استان گیلان و طی مراسمی سیدرضا میرحسینی به عنوان رئیس هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان منصوب شد. 

 در این جلسه که با حضور فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان (سرهنگ پاسدار محمد قدرتی) مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه لاهیجان (احمد رضاپور ) استاد عبدالله میلانچی دبیر سبک هایاشی ها شیتوریو کاراته کشور و محمد علی عطری رئیس هیات کاراته بسیج استان گیلان همراه بود، فرمانده سپاه لاهیجان نقش مربیان ، هیات های ورزشی و ورزشکاران را در جامعه، بسیار بااهمیت و ضروری دانست و گفت: با توجه به ضرورت امر ورزش و جوانان باید بستری مهیا گردد تا جوانان بتوانند از فضاهای ورزشی بهترین استفاده را نمایند. گفتنی است.

در این مراسم سیدرضا میرحسینی نیز ضمن تقدیر از زحمات و حمایت های  تربیت بدنی سپاه از ورزشکاران گفت: در چند سال گذشته تربیت بدنی سپاه نقش بسیار پررنگی در حمایت و هدایت ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی علی الخصوص رشته پرطرفدار کاراته داشته که با وجود میزبانی های مختلف برای برگزاری مسابقات و تمرینات کاتا و کومیته نقش بزرگی در موفقیت کاراته کاهای  شهرستان لاهیجان داشته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15240

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: