پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر در پایان سال جاری به بهره برداری می رسد


باز باران خبر/ پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

“محمد افتخاری” مدیر مجری طرح پست های معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: عملیات اجرایی پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن از خردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در صورت تامین به موقع نقدینگی در اواخر سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.
افتخاری گفت: مشاور پروژه اشاره شده شرکت مهندسین مشاور آریا نیروی جم و پیمانکار پروژه شرکت روشن گستر توس می باشد. همچنین پست فوق الذکر از نوع AIS و سیستم کنترلی این پست از نوع مرسوم (کانونشنال) می باشد.
وی با برشمردن جزئیات فنی پست، افزود: این پست در فاز اول دارای دو دستگاه ترانسفورماتور به صورت بانک با مجموع قدرت ۳۰ مگاولت آمپر (۱۵*۲ مگاولت آمپر) در سطح ولتاژ ۶۳ کیلوولت و یک فیدر ورودی ۲۰ کیلوولت و ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت می باشد.
مدیر مجری طرح پست ها گفت: در حال حاضر بخش ساختمانی پست پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و همچنین تجهیزات برقی پست مذکور نیز نصب گردیده و عملیات وایرینگ و راه اندازی تجهیزات اشاره شده در حال انجام می باشد.
وی افزود: این پروژه بر اساس ابتکار شرکت در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی اجرا شده است و ترانس های این پست از موجودی انبار شرکت می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28717

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: