تولیدکنندگان محصولات پزشکی در نخستین جایگاه حمایتی دولت و حاکمیت هستند

 

باز باران خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، فرهید زاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق کنتدگان و مصرف کنندگان در بازدید از کارخانه تولیدات محصولات دارویی کاسپین تامین که با همراهی مدیر کل صمت گیلان صورت گرفت اعلام کرد: محصولات دارویی به لحاظ ارتباط مستقیم با سلامتی اقشار جامعه در جایگاه اول حمایتهای ویژه دولت و حاکمیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: حتی اقلام و کالاهایی اساسی مرتبط با ارزاق عمومی نیز پس از دارو و در رتبه دوم حمایتهای دولت و حاکمیت هستند.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه شرکت کاسپین تامین یکی از شش صنایعی است که روز گذشته گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود،گفت: سازمان غذا و دارو در شورای عالی قیمت گذاری نماینده ویژه دارد و افزایش قیمتها در این بخش با نظرات این نماینده و با بیشترین تعاملات تعیین میگردد.

وی ضمن تقدیر ویژه از زحمات و دغدغه های این شرکت تولیدی در پایین نگه داشتن قیمت تولیدات داروبی از مدیر شرکت کاسپین دارو بعنوان تولید کننده ای با توانایی های ویژه نام برد.

حسین فرهید زاده و مدیرکل صمت گیلان و هیات همراه در این بازدید از بخشهای مختلف این شرکت تولیدی؛ محصولات پزشکی که در اتاقهای استریل و از پشت دیوارهای شیشه ای قابل رویت بود، بازدید بعمل آمد.

فرهیدزاده گفت: دغدغه تولیدکنندگان این شرکت دارویی شنیده شد و در صدر امور قابل طرح و پیگیری های در این مجموعه بازدیدها قرار گرفت.
گفتنی است ۵ شرکت صاحب نام در زمینه تولید انواع داروها در رشت فعالیت می کنند که ۱۷ درصد نیاز دارویی کشور را تامین می کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33784

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: