بهره برداری از پروژه خازن گذاری پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب رشت

باز باران خبر/ با هدف تامین برق مطمئن و پایدار با ضریب اطمینان بالا، پروژه خازن گذاری پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب رشت اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان؛ حمید بابایی در خصوص لزوم اجرای این پروژه گفت: با توجه به پرباری خطوط و ترانسفورماتور و به منظور اصلاح میزان توان راکتیو مصرفی و ضریب توان، ایجاد بانک خازنی در این پست را ضروری ساخت.
مدیر امور نظارت بر تعمیرات پست ها و خطوط معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان افزود: با هدف کاهش بار راکتیو پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت جنوب رشت، پروژه نصب بانک خازنی این پست جمعا به ظرفیت ۹٫۶ مگاوار( mvar) با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال (مبلغ ۴۰ میلیارد ریال آن با استفاده از تجهیزات موجود بوده است ) در سال قبل اجرا شد که در سال جاری به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: اجرای فوندانسیون، نصب خازن، کابلکشی و نصب تابلوی ۲۰ کیلوولت در اتاق مربوطه جهت کنترل فیدرهای خازنی از جمله کارهایی بود که در اجرای این پروژه انجام گرفت.
شایان ذکر است که پیمانکار نصب و راه‌اندازی پروژه، شرکت حامیان سازه (بخش ساختمانی) و پیمانکار بخش الکتریکی پروژه شرکت احداث نیرو صنعت بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23596

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: