مدیر عامل شرکت سیمان خزر:

پیراستگی دنیوی شهدا موجب تربیت نسل جدید جوانان انقلابی شده است

 

باز باران خبر: دکتر جمال امیدی در مراسم تجلیل از خانواده شهدای کارگری،  تولید و ایثارگران شرکت سیمان خزر گفت: پشتوانه و پشتیبان دوام عزت انقلاب اسلامی، خون مطهر شهدا ، صبر و از خودگذشتگی خانواده های معزز شاهد و ایثارگران می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر مراسم تکریم و تجلیل از خانواده شهدای کارگری، تولید و ایثارگران خزر با حضور مهندس داراب زاده  مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان، سرهنگ اسکندری فرمانده بسیج کارگری و امور اقشار استان، دکتر طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر، سرهنگ مومن زاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان رودبار،  حجت الاسلام ملکی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، حاج آقا  رستمی دادستان  شهرستان رودبار و روسای ادارات منابع طبیعی، تعزیرات حکومتی ، صنعت و معدن، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید شهرستان، اعضاء شورا و شهردار لوشان، کلانتری ۱۴ لوشان،  کمیته امداد و مدیران و کارکنان سیمان خزر  صبح امروز دوشنبه ۳۴ مهر ماه در سالن اجتماعات کارخانه سیمان خزر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مدیر عامل شرکت سیمان خزر ضمن خوش آمد گویی به میهمانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس،  شهدای مدافع حرم و تولید بر لزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: پشتوانه و پشتیبان دوام عزت انقلاب اسلامی، خون مطهر شهدا و صبر و از خودگذشتگی خانواده های معزز شاهد و ایثارگران است.
وی با اشاره به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که “شرط شهید شدن، شهید بودن است” در خصوص ویژگی های شاخص شهدا منجمله عشق به خدا، اخلاص، شجاعت، ولایت پذیری، ایثار و از خود گذشتگی، ثابت قدم بودن، حیا، نظم و انضباط و… توضیحاتی عنوان کرد و اظهار داشت: تنها شهید است که  طلب بازگشت به دنیا را جهت دوباره شهید شدن دارد.
جمال امیدی در ادامه افزود: ادبیات مشترک شهدا اشک و توسل بوده و معرفت، معنویت و پیراستگی از انگیزه‌های دنیوی شهدا موجب تربیت نسل جدید جوانان انقلابی را فراهم نموده است.
مدیر عامل سیمان خزر با بیان اینکه شرکت در خرداد و تیرماه سال جاری رکورد های تولید و تحویل ماهیانه را از بدو تأسیس تا کنون ثبت نموده، خاطرنشان کرد: عشق به خدمت صادقانه در بین کارکنان این واحد تولیدی، محصولات شرکت سیمان خزر را در بازارهای مصرف متمایز کرده و نتیجه تلاش های همه همکاران اخذ تندیس زرین کیفیت کشوری و انتخاب بعنوان واحد نمونه کشوری بوده است.
وی همچنین با بیان اینکه پایگاه بسیج کارگری کارخانه سیمان خزر بعنوان پایگاه نمونه در سطح کشور انتخاب شده گفت: از زحمات خالصانه فرمانده پر تلاش و خدوم پایگاه شرکت جناب آقای محمد خانی و  تقدیر و قدردانی می نمایم.
دکتر عموپور فرماندار شهرستان رودبار نیز در این مراسم  گفت:  برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده محترم  شهدا و ایثار گران  موجب تحکیم ولایت پذیری و اعتلای و اهتزاز پرچم شکوهمند ایران اسلامی می گردد.
وی افزود: تلاش و همت  مدیریت و کارکنان سیمان خزر موجب کسب موفقیت ها و جایگاه بالایی در سطح استان و کشور گردیده که جای تقدیر و تشکر دارد.
سرهنگ اسکندری فرمانده بسیج کارگری استان  نیز در آیین تجلیل و تکریم از مقام شامخ کارگر و شهدای کارگری سیمان خزر با عنوان اینکه کارگران با مسئولیت‌پذیری خود در سنگر خط مقدم اقتصاد مقاومتی می‌باشند و اشاره به کسب رتبه  استانی و کشوری سیمان خزر تصریح کرد: کسب چنین مرتبه‌ای نشان از مسئولیت‌پذیری همه اعضای این مجموعه است.
در پایان  مراسم حجت الاسلام  ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار نیز سخنانی در خصوص ارزش کار،  کارگر و اهمیت کار فی سبیل الله و مسائل اقتصادی کشور ایراد کردند.
گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای کارگری، شهدای صنعت و ایثارگران در شرکت سیمان خزر با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33137

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: