۲۳ طرح صنعتی در گیلان به بهره برداری می رسد

رئیس صمت گیلان از افتتاح ۲۳ طرح صنعتی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش باز باران خبر؛ فرهاد دلق پوش در حاشیه بهره برداری از خط تولید واحد صنعتی پادینه در صنعتی رشت در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهره برداری از ۲۳ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و برای۱۶۰۸  نفر شغل ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که ظرفیت‌های استان در حوزه تولید و صنعت معرفی شود، گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز حضور فعال در بهره‌برداری از این پروژه ها دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، حفظ و توسعه وضعیت فعلی تولید و اشتغالزایی را از اولویت ها دانست و تصریح کرد: در سال جدید در تلاش هستیم برای ارتقای تولید و اشتغال واحدهای نیمه فعال را به چرخه تولید باز گردانیم.

دلق پوش اضافه کرد: طرح توسعه واحدها و رفع موانع تولید نیز در گام بعدی قرار دارد؛ تا پایان سال نیز طرح‌های خوبی را بهره‌برداری می‌کنیم و امیدواریم با ورود به چرخه تولید گام مهمی در راستای تحقق خواسته های مردم و استقلال و خودکفایی در تولید کالاها برداریم تا بی نیاز از واردات اقلام مشابه تولید داخل باشیم و در راستای جهش تولید گام برداریم.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از هفته دولت واحد تولیدی و صنعتی پادینه با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال و زیربنای ۶۵۰۰ مترمربع و اشتغالزایی مستقیم ۱۵ نفر راه اندازی شده است.

انواع پمپ دستی اسپری مایعات، انواع تیوپ بسته بندی پلاستیکی، سرپوش و درپوش و فنر پیچی از اهم تولیدات این واحد است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12300

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: