نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: اگر کسی مستنداتی از من به عنوان داشتن کارخانه ارائه دهد در هر دفترخانه ای صلاح بداند آن کارخانه را به نامش خواهم زد

 

باز باران خبر/ نشست خبری محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با اصحاب رسانه در دومین روز فعالیت انتخاباتی در ستاد مرکزی این کاندیدای مجلس انجام پذیرفت.

وی در خصوص حضورش در این دوره از انتخابات گفت:با توجه به اعتباری که فکر میکنم هنوز هم برای اینجانب در بخش مهمی از جامعه وجود دارد، تصمیم گرفتم برای حل مشکلات مردم به صحنه بیایم و از سوی دیگر مجلس را به عنوان یکی از نمادهای جمهوریت برگزیدم.

وی افزود: همه هدفم از آمدن این است که در کنار مردم شهر و استانم باشم و پیگیر مطالبات و مشکلاتشان با استفاده از ظرفیت های قانونی مجلس خواهم بود.

وی به نقش مهم رسانه ها در افزایش حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: امروزه بیش از هر چیزی به امیدافزایی نیازمندیم و شما خبرنگاران خواهید توانست ۳۵ درصد جامعه را به پای صندوق های رای بیاورید.

محمدباقر نوبخت با تاکید بر اینکه تاکنون از هیچ رانتی استفاده نکرده ، گفت: اگر کسی مستنداتی از من به عنوان داشتن کارخانه ارائه دهد در هر دفترخانه ای صلاح بداند آن کارخانه را به نامش خواهم زد.

وی همچنین افزود: با توجه به ۳۲ سال مجموعه تجارب بنده (۱۶ سال تقنینی – ۸ سال پژوهشی و ۸ سال اجرایی ) امروز تصمیم گرفتم در کمال آمادگی و بخاطر سختی هایی که در جامعه وجود دارد در کنار مردم باشم .

 

نوبخت در همین رابطه ادامه داد:چهار دوره رای بی تکرار و بی نظیر مردم عزیز این شهر را در سابقه خود دارم و توصیه دوستان و خانواده این بود که دیگر استراحت کنم و وارد این عرصه نشوم اما به دلیل مشکلات موجود و بخاطر مردم باید می آمدم و در نهایت تصمیم گرفتم که بیایم و اینکه چقدر بتوانم از این مشکلات بکاهم نمیدانم اما تمام سعی خودم را خواهم کرد. چون توفیق با مردم ماندن برایم بهتر از در کنار خانواده ماندن است.واعتقادم بر این است اگر غیر این می کردم دچار عذاب وجدان می شدم.

 

نوبخت با بیان اینکه به عنوان یک گیلانی در دوران مسئولیتش و در چارچوب قانون چه کارهایی توانسته برای گیلان انجام دهد، گفت:ارزش کارهایی که در دولت یازدهم و دوازدهم برای گیلان انجام شد، ۱/۵ میلیارد دلار و با رقم ریالی امروز ۸۰هزار میلیارد تومان است که بخشی از آن شامل آزادراه ها – خطوط ریلی و تجهیز فرودگاه می شود که البته همه این ها برای مردم فهیم گیلان و رشت ناکافی است.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان های رشت و خمام به اقداماتش در بعد از انتخاب شدن اشاره کرد و گفت:

به مجلس نمی روم که گوشه ای بنشینم و بعداز ۴ سال مجلس را ترک کنم بلکه به مجلس می روم تا مطالبات مردم را پیگیری کنم .

وی افزود : در طول هر ماه یک روز کامل از وقتم را در اختیار شهروندان قرار می‌دهم تا ضمن دیدار با آنها به مشکلات آنها رسیدگی کنم و همچنین یک روز کامل را هم برای بانوان عزیز و نجیب اختصاص خواهم داد.

 

محمد باقر نوبخت در بخش پایانی گفت : جلسات دوره ای و تخصصی با اعضای شوراهای شهر و روستا برگزار خواهم کرد.

این نشست خبری با پرسش و پاسخ اصحاب رسانه به پایان رسید.

 

 

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34792

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: