بد عهدی های مسئولان در مورد زباله سراوان

باز باران خبر/ به راستی چرا مردم نسبت به مسئولین و وعده های آنها بی اعتماد شده اند؟ مسئولان و متولیانی که طی دهه های گذشته بارها و بارها برای حل معضل زباله سراوان حتی قول ها و وعده های مکتوب داده اند، ولی متاسفانه هرگز به آنها عمل نکرده اند!
در همین راستا شهرداری رشت حتی مصوبات شورای تامین استان را در خصوص سایت زباله سراوان که قانون محسوب می شود و لازم الاجراست، اجرانکرده است! این درحالیست که همین شهرداری اگر شهروندی در احداث مسکن یک سانتی متر تجاوزی داشته باشد حکم تخریب بنای وی فوری صادر می گردد!
حالا که مسئولین گذشته استان و شهرداری بارها مصوبات قانونی شورای تامین را زیر پا گذاشته اند، حداقل انتظار مردم از دستگاه عدلیه برخورد با عوامل خاطی است.
با وجود مصوبات شورای تامین گذشته چه نیازی به مصوبات جدید است؛ چرا همان ها را عمل نمی کنید؟ این چه رفتار و توجیه نادرستی است که وقتی مردم می پرسند چرا به مصوبات گذشته عمل نکرده اید؟ در جواب گفته می شود، آنها رفته اند و این مسئولان جدید آمده اند؟!
با این توجیه غلط عملا توپ بدبینی مردم را شوت می کنیم در زمین نظام که فراموش نکنیم خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده است.
وقتی در دفعات مکرر مصوبات مربوط به زباله را عمل نکرده اید، چه انتظاری از مردم دارید که بوی آزار دهنده زباله و تولید و انتشار مگس آن امان و آسایش مردم را در منازلشون بریده است.
در حال حاضر هم اگر مردم اعتراض کرده اند و راه ورود خودرو های حمل زباله استان به سراوان را بسته اند، فقط بواسطه نداشتن آرامش درخانه هایشان است و اعتراض به نظام نیست بلکه اعتراض به عملکرد آنانی است که به قانون عمل نکرده اند و متاسفانه برخوردی هم با آنها نشده است!
با این اوصاف انتظار مردم از دستگاه محترم عدلیه و قوه قضائیه این است که مسئولان خاطی را به ملت معرفی و با آنها برخورد قضایی نماید تا هم اعتماد مردم شکسته نشود و هم مردم نسبت به حاکمیت بدبین نشوند!
و در خاتمه نیز یک سوال اساسی مردم این است که چطور می شود اگر شورای تامین برای مسدودکنندگان راه حمل زباله مصوبه برخورد صادرنماید، فوری و بلافاصله اجرا می‌شود، ولی برای مسئولانی که بارها مصوبات قانونی را اجرا نکرده اند اقدامی صورت نگرفته است و اگر هم اقدامی شده لطفا نتایج آن را برای ملتی که آسیب دیده اند اطلاع رسانی کنید! آیا این برخورد دوگانه با اجرای عدل و قانون مصداق زیر پاگذاشتن حق الناس نیست؟
فراموش نکنیم که قیامتی داریم و آن روز راجع به حق الناس احدی توان شفاعت ندارد، حتی خداوند به خود اجازه گذشت از حق الناس را نداده است!

فریدون شهریور فلاح

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23600

۱ نظر

  • با سلام و احترام
    حرف های قشنگ میزنی به دلم داری چنگ میزنی
    جناب آقای شهریور فلاح مسولانی که الان مورد انتقاد قرار داده ای همان مسولانی هستند که خود شما مهر تایید انتصاب و عملکرد آنها را می زدید زمانیکه در یکی از مهمترین پست های استان گیلان بعد از شهادت برادرتان عهده دار شده بودید، به نظر شما ، خود شخص شما چقدر مقصر زباله سراوان هستید ، اول برای خودتان رای صادر کنید و عملکرد خودتان را شجاعانه مورد انتقاد قرار دهید و از مردم بیچاره سراوان عذر خواهی کنید.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: