بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد

 

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف ۶ هزار حلقه لاستیک به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال در انبار یکی از عاملان فروش این کالا در استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان،تیمور پورحیدری با اعلام خبر کشف لاستیک قاچاق افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته در سامانه جامع تجارت و انبار از سوی کارشناسان بازرسی و نظارت این اداره کل، تیم مشترکی متشکل از کارشناسان نظارتی تعزیرات حکومتی ، اداره کل صنعت ، معدن و تجارت تشکیل و از انبار یکی از عاملان و فروشندگان بزرگ لاستیک سطح استان بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین کشف شد.

 

وی گفت: براساس تبصره (۴) الحاقی ماده (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای متخلف پرونده ای به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم ارسال شد.

 

وی تصریح کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ؛ کارشناسان نظارت و پایش این اداره کل، تمام حوزه های مرتبط را از طریق سامانه های الکترونیکی رصد و پایش می کنند.

مدیرکل صمت استان گیلان با بیان اینکه در این شرایط سخت بازار لاستیک، با این متخلفین به شدت برخورد خواهد شد تاکید کرد: نظارت های متعدد میدانی و سامانه ای بازرسین ما بدون ذره ای مماشات انجام میشود ولی گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ نیز در برخورد یا متخلفین بسیار اثرگذار خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33947

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: